مدیرعامل کوکوین شایعه ورشکستگی و توقف برداشت‌های این صرافی را رد کرد

صرافی رمزارزی KuCoin زمانی که یکی از حساب های کریپتویی در توییتر شروع به هشدار به سرمایه‌گذاران در مورد ممنوعیت برداشت وجوه کرد، در مرکز بحث قرار گرفت. با این حال، جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیر عامل KuCoin، به سرعت این شایعات را رد کرد.

چهره‌های برجسته رمزارزی در توییتر، از جمله معامله‌گر، @KongBTC و محقق بلاک‌چین، @otteroooo، از دنبال‌کنندگان خود درخواست کردند که تمام وجوه خود را از KuCoin برداشت کنند و ادعا کردند که این صرافی ممکن است به زودی تمام کاربران را از برداشت وجوه منع کند.این شایعات قصد KuCoin برای توقف برداشت را با ترا (LUNA) و ورشکستگی 3AC مرتبط می‌کردند.

لیو ضمن رد شایعات فرضی از طریق توییت بالا، موقعیت قوی شرکت را با افشای افزایش بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری که ارزش شرکت را در ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت) به ۱۰ میلیارد دلار می رساند، برجسته کرد. او همچنین اشاره کرد که این شرکت در حال حاضر برای چندین سمت نیرو استخدام می‌کند. او از سرمایه گذاران درخواست کرد که خودشان این FUD ایجاد شده را قضاوت کنند:

“هیچ “مصائب عظیمی” از “فروپاشی رمزارزی” وجود ندارد، هیچ برنامه ای برای توقف برداشت وجود ندارد، همه چیز در KuCoin به خوبی کار می‌کند.”

لیو با فاصله گرفتن از شایعات ورشکستگی، تایید کرد که گزارش بررسی H1 ۲۰۲۲ شرکت را با اطلاعات دقیق در مورد فعالیت آنها به اشتراک می‌گذارد. در نهایت، او هشداری را به افرادی که KuCoin را متهم به تعطیلی سرویس‌ ها و ایجاد وحشت در بین سرمایه‌گذاران می‌کنند ارسال کرد:

برای کسانی که FUD ها و اطلاعات تایید نشده را عمداً منتشر می‌کنند، KuCoin حق انجام اقدامات قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد. FUD ایجاد نکنید، بلاک چین را بسازید.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *