مدیرعامل بایننس معتقد است که زمستان کنونی ارزهای دیجیتال بهترین زمان برای استخدام و توسعه است

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل Binance، برنامه‌هایی را برای بزرگترین صرافی در جهان به اشتراک گذاشته است تا نیروی کار خود را با استخدام‌های جدید در میان قیمت‌های نامناسب در بازارها تقویت کند. او این را در کنفرانس Consensus2022 از طریق یک پخش زنده برای شرکت کنندگان فاش کرد

ژائو ادعا کرد که بایننس “ذخیره ارزی بسیار سالمی دارد” و “ما در واقع در حال گسترش استخدام هستیم.” مدیرعامل صرافی در ادامه تاکید کرد که افزایش تعداد کارکنان صرافی تنها چیزی که در دستور کار بایننس قرار دارد نیست، زیرا افزایش فعالیت‌های ادغام و اکتساب را آغاز خواهد کرد.

تصمیم بایننس برای گسترش در اواسط زمستان کریپتو بدون شک برخی از ابروها را در فضا ایجاد خواهد کرد، اما ژائو ادعا کرده است که دلیل موقعیت مالی قوی شرکت نتیجه “مقتصد” بودن و هزینه نکردن بیش از حد برای بازاریابی است. کمپین مانند برخی از رقبای خود. در گذشته، صرافی‌ها میلیون‌ها دلار را برای تبلیغات Super Bowl و به دست آوردن حقوق نامگذاری مکان‌های ورزشی هزینه می‌کردند.

ژائو گفت: «در طول بازارهای صعودی، همه پروژه‌های خود را شروع می‌کنند و همه غرامت‌های مضحک می‌پردازند. “اگر در زمستان ارز دیجیتال باشیم، از آن استفاده خواهیم کرد و از آن حداکثر استفاده خواهیم کرد.”

نگاهی به صفحه شغلی بایننس چندین فرصت را در توسعه کسب و کار، ارتباطات، پشتیبانی مشتری، داده ها و تحقیقات، و استراتژی کمی که در کشورهای مختلف پخش شده است نشان می دهد. این صرافی همچنین با سرمایه گذاری استراتژیک 200 میلیون دلاری که در اوایل سال با فوربس وارد شد، بهبود خواهد یافت و ژائو از بازیگران این صنعت درخواست می کند تا از مدیریت ریسک بهتر استفاده کنند.

زمستان کریپتو بزرگترین بازیکنان را منجمد می کند

قیمت کریپتو در 30 روز گذشته کاهش یافته است و بیت کوین به پایین ترین سطح غم انگیز 18 ماهه خود رسیده است. خروج سرمایه در فضا و انحلال‌های انبوه رمزارزها باعث شد که Coinbase استخدام کارمندان خبری برای صرافی را متوقف کند، حتی برای فسخ قراردادها، مایل بیشتری را پشت سر بگذارد.

جمینای، یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال پیشرو ایالات متحده، اعلام کرد که قصد دارد نیروی کار این شرکت را 10 درصد کاهش دهد. جمینی در نامه ای که به کارمندان ارسال کرد، خاطرنشان کرد که “این با آشفتگی اقتصاد کلان و ژئوپلیتیک فعلی ترکیب شده است.”
Rain Financial، Buenbit و Bitso همگی از کاهش تعداد کارکنان خود با توجه به زمستان ارزهای دیجیتال که بازارها را آزار می دهد، اعلام کرده اند. اسکات مینرد از گوگنهایم پیش‌بینی می‌کند که زمستان امسال می‌تواند قیمت بیت‌کوین را تا 8000 دلار برساند و باعث ایجاد لرز در دل علاقه‌مندان شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *