متا برنامه کیف پول نووی را تا روز ۱۰ شهریور به‌طور کامل متوقف می‌کند

 متا به تازگی از برنامه‌های خود برای توقف برنامه آزمایشی کیف پول نووی (Novi) تا اول سپتامبر (10 شهریور) خبر داده است. آنگونه که در وبسایت رسمی این پروژه عنوان شده است، سرویس های Novi پس از آن تاریخ در اپلیکیشن مربوطه و در واتس اپ در دسترس نخواهند بود.

افزون بر این، از روز 21 جولای (30 تیر) کاربران دیگر قادر به واریز به حساب های خود نخواهند بود. متا به افرادی که در این کیف پول دارایی های خود را نگه داری می کنند توصیه می کند موجودی خود را برداشت کنند.

یکی از سخنگویان متا گفته است تجربه این شرکت در این پروژه با شکست مواجه شده است ولی ما برای سایر ماجراجویی‌های آینده خود در فضای کریپتو آماده هستیم.

گفتنی است که برنامه آزمایشی Novi در سال 2021 با نگرانی و بحث های زیادی راه اندازی شد. قانونگذاران فدرال ایالات متحده به شدت با تلاش متا (فیس بوک) برای “راه اندازی یک ارز و کیف پول دیجیتال” مخالفت کرده بودند. این افزایش فشارهای نظارتی متا را مجبور کرد تا از تلاش خود برای پشروی در دنیای کریپتو عقب نشینی کند. در اوایل سال جاری، غول رسانه های اجتماعی دارایی های Diem را به مبلغ 200 میلیون دلار به بانک Silvergate فروخت.

در همین حال، متا فاش کرده است که فیس بوک اکنون به کاربران منتخب خود در ایالات متحده اجازه می دهد مجموعه های NFT خود را در نمایه های خود به نمایش بگذارند.

این اعلامیه کمتر از یک هفته پس از افشای خبر پشتیبانی فیس بوک از NFT توسط مارک زاکربرگ منتشر شد. به گفته زاکربرگ، سازندگان می‌توانند مجموعه‌های خود را در اینستاگرام و فیسبوک به طور متقابل «پست» کنند.

اینستاگرام اولین سایت از رسانه اجتماعی متا است که پشتیبانی از NFT را آغاز کرده است. این پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس در حال حاضر از NFT‌های مبتنی بر اتریوم و پالیگان پشتیبانی می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *