مایک نووگراتز می‌گوید که مدتی زمان می‌برد تا بیت کوین و اتریوم بهبود یابند

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل شرکت Galaxy Digital، در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ پیش بینی کرد که مدتی طول می کشد تا بیت کوین و اتریوم روند صعودی خود را دوباره به دست آورند.

نووگراتز پیش بینی کرده است که به محض اینکه فدرال رزرو ایالات متحده افزایش نرخ بهره را متوقف کند، صندوق های تامینی کلان جهانی بیت کوین را خریداری خواهند کرد.

«لحظه ای که فدرال رزرو متوقف افزایش نرخ بهره را متوقف کند، فکر می کنم بسیاری از صندوق های کلان سنتی را خواهید دید که سال خوبی را سپری کرده و بیت کوین می‌خرند. ما نیز در آن مرحله به موقعیت بیت کوینی خود اضافه خواهیم کرد.»

نووگراتز معتقد است که سقوط اخیر رمزارزها توسط تعدادی از فعالان اهرمی مانند صندوق سرمایه گذاری مهم رمزارزی Three Arrows Capital تشدید شده است، که طبق گزارش ها نتوانسته است به فراخوان های مارجین پاسخ دهد.

این غول رمزارزی، بحران جاری را با سقوط صندوق تامینی که البته اکنون دیگر وجود خارجی ندارد و مدیریت سرمایه بلندمدت مقایسه کرد. پس از مشاهده موفقیت چشمگیر، شرکت LTCM به دلیل بحران مالی آسیا در سال 1997، 4.6 میلیارد دلار را تنها در چند ماه از دست داده و در سال 2000 منحل شد و تبدیل به یکی از بزرگترین شکست های صندوق های تامینی در تاریخ شده است.

نووگراتز پیش بینی می کند که روند ورشکستگی همچنین در بسیاری از شرکت ها وجود خواهد داشت.

رئیس گلکسی دیجیتال عملکرد قیمت ارزهای رمزپایه را با برنامه نرم‌افزار تلفن ویدیویی Zoom Meeting مقایسه می‌کند. علیرغم ضررهای عظیم، او متقاعد شده است که نه رمزارزها و نه زوم از بین نمی روند.

به گفته نووگراتز، اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود می رود و ادعا می کند که بنابراین “ریزش آرام” امکان پذیر نیست. او همچنین معتقد است که همبستگی بین ارزهای رمزنگاری شده و سهام می‌تواند بر اساس پیش رفت و درگذر زمان از بین برود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *