مایکل سیلور مردم هنوز به این موضوع پی نبرده‌اند که قیمت یک بیت کوین همان یک بیت کوین است

موضوع اصلی بحث در مورد بازارهای مالی و به ویژه رمزارزها، رکورد تورم در ایالات متحده می باشد که به بالاترین حد خود رسیده و دور دیگری از سقوط دارایی ها را آغاز کرده است. مایکل سیلور، مدیر عامل مایکرواستراتژی، یکی از علاقه‌ مندان به رمزارزها و طرفدار بیت‌ کوین، از این موضوع داغ جا نمانده و بار دیگر نگرش خود را در مورد ارزش واقعی بیت‌ کوین بیان کرده است.

به گفته سیلور، با تورم ایالات متحده که در حد 9.1 درصد و کاهش سریع ارزش سایر ارزهای جهانی در برابر دلار آمریکا، بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که 1 بیت کوین چیزی بیش از 1 بیت کوین نیست.

بنابراین، سیلور روشن می‌ کند که به‌ عنوان یک متخصص واقعی رمزارزها، نرخ رمزارزها را با ارزهای فیات مرتبط نمی‌ کند و علی‌ رغم فشار شدید آمارهای کلان اقتصادی بر قیمت‌ بیت‌ کوین، ارزش واقعی آن ثابت می‌ ماند.

در همین حال، ضرر “کاغذی” مایکرواستراتژی از ذخایر بیت کوین خود، در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار است. از تاریخ 28 ژوئن این شرکت دارای 129699 بیت کوین به ارزش نزدیک به 4 میلیارد دلار بود و با قیمت متوسط ​​30664 دلار برای هر بیت کوین خرید می کرد. آخرین خریدهای ثبت شده بیت کوین مایکرواستراتژی در مجموع 480 بیت کوین به ارزش 10 میلیون دلار بوده است.

رکود در راه است

شاخص تورم CPI آمریکا در 12 ماه منتهی به ژوئن با 9.1 درصد افزایش نشان داد که بزرگترین افزایش 12 ماهه از نوامبر 1981 است. در همان زمان، بازارها انتظار رقم 8.8 درصدی را داشتند که توجیه پذیر نبود. و در حال حاضر باعث واکنش شدید منفی شده است. بیت کوین در زمان انتشار با کاهش 5.7 درصدی واکنش نشان داده بود، اما کمی بعد مقداری از ریزش خود را جبران کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *