لیکوئید شدن حدود ۴ میلیون دلار قرارداد آتی با جهش بلند لونا ۲.۰

ترا(LUNA2) بخشی از زیان های خود را در 9 ژوئن(19 خرداد) معکوس کرد زیرا قیمت هر توکن آن تا 67.5 درصد در روز افزایش یافت و بسیاری از معامله گران راغافلگیر کرد.

پوزیشن های شورت معامله گران
در جزئیات، قیمت LUNA2 از 2 دلار به 3.58 دلار افزایش یافت. داده های Coinglass نشان می دهد که حرکت بی ثبات روزانه باعث لیکوییدی ارزشی نزدیک به 4 میلیون دلار در صرافی های بایبیت و بایننس که 2.46 میلیون دلار در موقعیت های فروش بودند، شد.نکته جالب این است که فاندینگ ریت LUNA2 در بین بایننس و بای‌بیت منفی باقی مانده است که نشان می‌دهد معامله‌گران با وجود جهش قیمت همچنان شورت هستند.کیف پول های شدو
احساسات نزولی در بازار LUNA2 عمدتاً به دلیل عملکرد ضعیف آن در هفته‌های اخیر تقویت شده است.
آزمایشگاه های ترافرم(TFL)، شرکت مادر بلاک چین ترا، LUNA2 را از خاکستر پروژه 40 میلیارد دلاری تشکیل داد. توکن اصلاح شده را بین سرمایه گذارانی که از سرمایه گذاری های LUNC و UST خود از طریق ایردراپ متحمل ضرر شده بودند توزیع کرد.
همانطور که به نظر می رسد، آن دسته از گیرندگان LUNA2 تصمیم گرفتند توکن را کنار بگذارند تا بخشی از ضرر خود را جبران کنند، بنابراین قیمت آن را تا 85 درصد کمتر از دو هفته پس از رسیدن به 12.24 دلار کاهش دادند.

سرمایه گذاران همچنین احتمالاً فاصله خود را با LUNA2 حفظ می کنند، زیرا ادعا می شود که دو کوان(Do Kwon)، بنیانگذار و مدیر عامل TFL، در مورد داشتن توکن های LUNAC صفر دروغ گفته است. قابل توجه است که یکی از خودخوانده‌های Terra، که با نام مستعار «FatMan» شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که TFL و کوان دارای 42 میلیون LUNA به ارزش بیش از 200 میلیون دلار هستند:
Do Kwon بارها اعلام کرده است که TFL دارای توکن های جدید LUNA صفر است و Terra 2 را در اختیار جامعه قرار می دهد. این یک دروغ آشکار است که به نظر می رسد هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند. در واقع، TFL مالک 42 میلیون LUNA است که ارزش آن بیش از 200 میلیون دلار است و آنها در حال دروغ گفتن هستند.
— فتمن در 6 ژوئن 2022 با آیدی (@FatManTerra)

این کاربر همچنین پنج “کیف شدو” را فاش کرد که دارای 42.81 میلیون LUNA2 (به ارزش بیش از 110 میلیون دلار به قیمت 9 ژوئن) است و اشاره کرد که همه آنها متعلق به دو کوان هستند.
LUNA2 به دلیل بررسی های فزاینده در مورد TFL، به ویژه پس از آن که 78 میلیون دلار توسط تنظیم کننده مالیاتی کره جنوبی در ماه می (اردیبهشت) پرداخت شد، با مشکل مواجه است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *