قیمت کاردانو به زیر ۰.۵ دلار رسید

به دنبال اصلاحات در بازار ارزهای دیجیتال، کاردانو با افزایش فشار فروش مواجه شد و بیش از 11 درصد از ارزش خود را در سه روز گذشته از دست داد. در حال حاضر، معامله گران به دنبال سطوح حمایتی بعدی برای معامله هستند.

بازگشت به $0.4-$0.45

متأسفانه، اگر ADA نتواند بالاتر از سطح قیمت 0.5 دلار بماند، با توجه به عدم وجود حمایت در زیر این سطح سناریوی بسیار نزولی بیش از یک احتمال است

محدوده حمایت 0.4 تا 0.45 دلار تنها یک سطح روانی نیست، زیرا معامله گران قبلاً از آن به عنوان نقطه انباشت استفاده می کردند، که باعث حداقل دو رالی معکوس کوتاه مدت برای ADA شد. با در نظر گرفتن احساسات رو به بهبود در بازار ارزهای دیجیتال، جهش بعدی ممکن است “جهشی” باشد که ارز دیجیتال را مستقیماً در مسیر معکوس پرتاب کند. علیرغم اصلاح محلی، ADA همچنان در یک روند صعودی محلی حرکت می کند، به این معنی که هنوز هیچ چیز برای افزایش 15 درصدی که در چند ماه گذشته شاهد بودیم از پیش تعیین نشده است.

تاخیر هارد فورک واسیل و مسائل دیگر

 Cardano با انتشار هارد فورک Vasil در بازه زمانی از قبل اعلام شده با مشکلاتی مواجه است. دلیل اصلی این است که به‌روزرسانی برای راه‌اندازی روان‌تر به آزمایش بیشتری نیاز دارد. این خبر کاتالیزور اصلاح کاردانو بود. خوشبختانه تاخیر واسیل تنها اتفاق منفی است که در چند ماه گذشته برای کاردانو رخ داده است. جدای از تاخیر، فعالیت توسعه در کاردانو در مقایسه با سایر شبکه ها هنوز در سطح بالایی قرار دارد. اخیراً چارلز هاسکینسون اضافه کرده است: «گاهی اوقات باید به مردم اجازه داد که چیزهای زیبا بسازند، صرف نظر از اینکه چقدر طول می کشد»، به احتمال زیاد به روند توسعه آهسته اما پیوسته کاردانو اشاره دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *