قیمت اتریوم برای اولین بار از زمان سقوط بازار در ژوئن در بحبوحه فروپاشی ترا، ۱۸۰۰ دلار را شکسته است

حرکت صعودی قیمت اتریوم در کمتر از یک ماه به ادغام که برای سپتامبر (شهریور) برنامه ریزی شده است، رخ می‌دهد. قیمت اتریوم در برابر بیت کوین در ۸ آگوست (۱۷ مرداد) با نزدیک شدن به مقاومت کلیدی که آخرین بار در ۶ آگوست (۱۵ مرداد) آزمایش شده بود، به شدت افزایش یافت.

شکستن مقاومت ۰/۰۷ بیت کوین می‌تواند برای اتریوم در ادامه حرکت صعودی خود بدون حمایت بیت کوین از بازار، حیاتی باشد.

با این حال، علیرغم مبارزه با این مقاومت کلیدی، عملکرد اتریوم در برابر دلار ثابت بوده و در زمان نگارش این مقاله در ۱۸۰۸ دلار قرار داشت. اتریوم پس از رسیدن به کمترین قیمت محلی ۱۳۰۰ دلاری در ۲۶ جولای (۴ مرداد)، شاهد افزایش قیمت ۳۳ درصدی تنها در ۱۲ روز بوده است.

ارزش کل بازار کریپتو از ۲۷ جولای (۵ مرداد) در ۱ تریلیون دلار حفظ شده است. در حال حاضر، در حالی که احساسات به سمت یک منطقه صعودی‌تر حرکت می‌کنند، ارزش بازار در ۱/۱۳ تریلیون دلار قرار گرفته است. اتریوم ۲۲۰ میلیارد دلار و بیت کوین ۴۶۱ میلیارد دلار از کل ارزش بازار را تشکیل می‌دهند.

برای مشاهده تصویر بزرگ‌تر، اتریوم باید به بالاترین حد خود در برابر بیت‌کوین که در سال ۲۰۱۷ ثبت شده بود، برسد و بتواند از نظر ارزش بازار از بیت‌کوین پیشی بگیرد. با قیمت فعلی بیت کوین، اتریوم برای پیشی گرفتن از بیت کوین باید تا حدود ۳۸۰۰ دلار ادامه دهد، شاهکاری که قبلا هرگز اتفاق نیفتاده است.

با برنامه ریزی ادغام برای سپتامبر، همه نگاه‌ها در حال حاضر به اتریوم و نحوه عملکرد آن دوخته شده است. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) صحبت در مورد یک هارد فورک برای حفظ اثبات کار را کم اهمیت جلوه داده و پروژه های مهمی مانند Chainlink رسماً اعلام کرده‌اند که تنها از زنجیره اثبات سهام پس از ادغام پشتیبانی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *