قانون‌گذار مالی نیویورک بخش ارزهای دیجیتال پلتفرم رابین هود را ۳۰ میلیون دلار جریمه کرد

دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS)، روز سه شنبه اعلام کرد: پلتفرم معاملات رمزارزی Robinhood جریمه ای 30 میلیون دلاری به ایالت نیویورک به دلیل نقض قوانین در خصوص تعهدات و امنیت سایبری در زمینه های رعایت طبقه بندی اطلاعات محرمانه بانکی و اقدامات ضد پولشویی (‘BSA/AML’)، پرداخت خواهد کرد.

DFS در ادامه تشریح کرد، عدم رعایت این موارد منجر به نقض مقررات رمزارزها، مقررات انتقال پول، مقررات نظارت بر تراکنش‌ ها و مقررات امنیت سایبری این دپارتمان شده است.

سرپرست خدمات مالی آدرین ای. هریس (Adrienne A. Harris) اظهار داشت:

«پلتفرم معاملات رمزارزی رابین هود، با رشد تجارت خود، نتوانست سرمایه گذاری لازم را برای منابع مناسب و توجه به توسعه و حفظ فرهنگ انطباق با قوانین انجام دهد. درواقع این شکستی است که منجر به نقض قابل توجه مقررات ضد پولشویی و امنیت سایبری وزارتخانه شده است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «همه این کاستی‌ ها ناشی از آن چیزی است که دپارتمان امورمالی نیز متوجه آن شد و عبارت است از کاستی‌ های قابل‌ توجهی در مدیریت و نظارت بر برنامه‌ های انطباق رابینهود، از جمله عدم پرورش و حفظ فرهنگ کافی انطباق با قوانین بوده است.»

علاوه بر جریمه 30 میلیون دلاری، رابینهود ملزم به حفظ یک مشاور مستقل است که ارزیابی جامعی از مطابقت آن با مقررات DFS انجام دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *