قابلیت ضرب NFT در بازار توکن‌های غیرمثلی بایننس راه‌اندازی شد

بایننس ویژگی جدید مینت NFT را معرفی کرد. اکنون کاربران می‌توانند مجموعه‌های NFT شخصی خود و همچنین NFT‌ها را در زنجیره هوشمند BNB و شبکه اتریوم مینت کنند. کاربران تایید شده با حداقل پنج فالوور در بازار NFT بایننس می توانند به ویژگی مینت دسترسی داشته باشند.

چه یک فرد تازه وارد در فضای NFT باشد یا یک متخصص، ویژگی کاربرپسند به آنها امکان می دهد تا از ساخته های خود در بایننس استفاده کنند و کسب درآمد کنند. کاربران، به ویژه کسانی که قصد دارند با NFT ها کسب درآمد یا شغلی ایجاد کنند، می توانند بدون مواجهه با هیچ مانعی وارد فضای وب 3.0 شوند.

کاربران می توانند پس از ایجاد یک قرارداد هوشمند برای مجموعه های NFT اصلی خود، مالکیت مجموعه های NFT خود را حفظ کنند. علاوه بر این، آنها می توانند NFT های خود را در پلتفرم های مختلف به گردش درآورند و حق امتیاز دریافت کنند. در حالی که جامعه دنبال کنندگان خود را در بایننس افزایش می دهند، کاربران می توانند به طور همزمان سایر کاربران را دنبال کنند تا سازندگان NFT مورد علاقه خود را پیگیری کنند.
قبل از مینت NFT، ایجاد یک مجموعه NFT ضروری است. همچنین برای پوشش هزینه‌های مینت، BNB یا اتر کافی در کیف پول Spot
الزامی است.اتصال نکردن آدرس کیف پول به مجموعه های NFT از طریق یک قرارداد هوشمند منجر به ناتوانی در ادعای مالکیت در بازارهای دیفای می شود.
هزینه‌های مینت برای هر NFT و هزینه‌های استقرار قراردادهای هوشمند در زنجیره هوشمند BNB و شبکه اتریوم ممکن است تغییر کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *