غول مالی ژاپنی SBI Holdings به دلیل عدم قطعیت ژئوپلیتیک و زمستان کریپتو استخراج ارزهای دیجیتال در روسیه را تا حدی خاتمه داده است

غول مالی ژاپنی SBI Holdings به دلیل عدم قطعیت ژئوپلیتیک و زمستان کریپتو، استخراج ارزهای دیجیتال در روسیه را تا حدی خاتمه داده است.
بلومبرگ روز پنجشنبه گزارش داد، SBI Holdings عملیات ماینینگ در منطقه غنی از استخراج کریپتو در سیبری روسیه را به دلایلی مانند درگیری روسیه و اوکراین و بازار نزولی در حال انجام به حالت تعلیق درآورد.
سخنگوی این شرکت گفته است که کارگزاری آنلاین ژاپن، مدت کوتاهی پس از آغاز مداخله نظامی روسیه در اوکراین، عملیات استخراج سیبری را تعطیل کرد.
این خاتمه به تجارت دارایی های رمزارزی SBI کمک کرد که زیان پیش از مالیات 9.7 میلیارد ین (71 میلیون دلار) در سه ماهه دوم 2022 را گزارش دهد. در نتیجه، گروه مالی Sumitomo Mitsui تحت حمایت گروه مالی Sumitomo Mitsui مبلغ 2.4 میلیارد ین (17.5 میلیون دلار) زیان خالص ثبت کرد.
گزارش‌های مربوط به تعلیق استخراج SBI در سیبری با اطلاعات استخراج عمومی زیرمجموعه ماینینگ کریپتو SBI Crypto مطابقت دارد. طبق داده‌های کاوشگر بلاک چین BTC.com، نرخ هش ماینینگ SBI Crypto از 5600 پتاهاش در ثانیه (PH/S) در اواسط فوریه به 3300 PH/S در 18 آگوست 2022(27 مرداد)حدود 40 درصد کاهش یافت.بر اساس گزارش بلومبرگ، پس از بسته شدن برخی از عملیات استخراج سیبری، SBI همچنان در حال انجام برخی فعالیت های استخراج در روسیه است. طبق گزارش‌ها، هیدیوکی کاتسوچی(Hideyuki Katsuchi)،مدیر مالی SBI،طرح این شرکت برای فروش سخت‌افزار استخراج کریپتو و خروج کامل از کشور را در اوایل این هفته فاش کرد.
سخنگوی SBI گفته است که SBI هنوز تصمیمی برای تکمیل خروج از سیبری را ندارد. این شرکت هیچ تجارت رمزارزی دیگری در روسیه ندارد و قصد دارد به فعالیت واحد بانکداری تجاری خود در مسکو، SBI Bank، ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *