صرافی FTX پلتفرم وام‌دهی بلاک فای را خریداری می‌کند

بر اساس گزارشی که CNBC منتشر کرده است، غول ارزهای دیجیتال FTX در حال نهایی کردن معامله ای برای خرید وام دهنده بحران زده، BlockFi، با تنها 25 میلیون دلار است.

مبلغ ذکر شده در مقایسه با ارزش 5 میلیارد دلاری که شرکت در یک سال پیش به دنبال آن بود، بسیار ناچیز است. این شرکت برجسته وام دهنده ارزهای دیجیتال نیز درباره برنامه های خود برای عرضه عمومی صحبت کرده بود.

مارس گذشته، BlockFi یک دور سرمایه گذاری 350 میلیون دلاری سری D دریافت کرد که ارزش آن را به 3 میلیارد دلار افزایش داد. این گزارش می گوید انتظار می رود قرارداد خرید تا پایان این هفته امضا شود

در اوایل این ماه، BlockFi موفق شد یک خط اعتباری 250 میلیون دلاری از FTX برای محافظت از وجوه مشتریان در میان مشکلات نقدینگی به دست آورد.

پس از اینکه Three Arrows Capital نتوانتست تعهدات وامی که گرفته بود را تامین کند، بلاکفای مجبور شد این صندوق پوشش ریسک را منحل کند.

در اوایل این ماه، این شرکت به طور چشمگیری نیروی کار خود را کاهش داد تا هزینه ها را کاهش دهد.

در 17 ژوئن، نیویورک پست گزارش داد که BlockFi پس از سقوط سلسیوس در تلاش برای تامین هرگونه بودجه است.

در ژانویه، BlockFi موافقت کرد که به عنوان بخشی از تسویه حساب خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، 100 میلیون دلار جریمه بپردازد.

به روز رسانی: زک پرینس، مدیر عامل BlockFi،در توییتی جدید ادعا کرد که شرکت او به قیمت 25 میلیون دلار فروخته نمی شود.

پرینس گفت: “من همه را تشویق می کنم که فقط به جزئیاتی که مستقیماً از BlockFi می شنوید اعتماد کنند. ما به محض اینکه بتوانیم موارد بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *