صرافی FTX قصد دارد وارد بازار کشور کانادا شود

دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات ، FTX ، با خرید پلتفرم تجاری کانادایی Bitvo، گسترش خود را در همسایه شمالی آمریکا اعلام کرد. شرکت تازه خریداری شده به خدمات بازار کانادا ادامه خواهد داد زیرا در تیم جهانی FTX ادغام شده است.

با توجه به انتشار رسمی، انتظار می رود که خرید در سه ماهه سوم 2022 تکمیل شود، زیرا در حال حاضر مشروط به تایید مقررات و شرایط نهایی شدن مرسوم است.
Bitvo که در سال 2018 تأسیس شد، تحت قوانین اوراق بهادار تمام استان ها و مناطق در کانادا به عنوان یک فروشنده محدود ثبت شده است.
علاوه بر این، یک صرافی رمزنگاری ثبت شده با ناظر کانادا – مرکز تحلیل تراکنش‌های مالی و گزارش‌های کانادا (FINTRAC) است. بنابراین این شرکت واجد شرایط ارائه خدمات تجارت رمزنگاری در سراسر کشور است.

نیروی کار Bitvo پس از خرید در تیم جهانی FTX ادغام خواهد شد.
SBF – مدیر عامل FTX – اظهار داشت که اکتساب جدید یک سفر ادامه دار برای گسترش جهانی و همکاری فعالانه با تنظیم کننده ها است.

این غول رمزارز اخیراً به سرعت خدمات خود را فراتر از بازارهای اولیه خود گسترش داده است. در اوایل این ماه، FTX یک صرافی مستقر در ژاپن را راه‌اندازی کرد که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران داخلی ارزهای دیجیتال خود را هدف قرار داده و از سپرده‌گذاری سریع و برداشت ین ژاپن پشتیبانی می‌کند.

در آن زمان، SBF همچنین بر اهمیت کار در انطباق با تنظیم کننده های محلی تأکید کرد. رئیس FTX به دلیل حمایت مشتاقش از همکاری نزدیک با سازمان‌های نظارتی برای رفع شکاف‌های نظارتی شناخته می‌شود، زیرا او آن را برای توسعه بین‌المللی شرکت ضروری می‌داند.

FTX US – بازوی صرافی ایالات متحده – قبلاً فاش کرده بود که وقتی صحبت از خرید به میان می‌آید، این شرکت شرکت‌هایی را در اولویت قرار می‌دهد که می‌توانند پایگاه کاربر جدیدی وارد کنند و مجوزهای نظارتی دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *