صرافی رمزارزی Crypto.com از قرارداد اسپانسری نیم میلیارد دلاری با لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است

گزارش‌ها حاکی از این است که صرافی رمزارزی Crypto.com از قرارداد اسپانسری نیم میلیارد دلاری با لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است.

طبق گزارش روز چهارشنبه SportBusiness، این صرافی به دلیل نگرانی‌های نظارتی در مورد مجوزهای خود در بریتانیا، فرانسه و ایتالیا از قرارداد ۴۹۵ میلیون دلاری با اتحادیه فوتبال اروپا یا همان یوفا خارج شده است. اگر این معامله انجام می‌شد، برند Crypto.com برای پنج سال با هزینه تقریباً ۱۰۰ میلیون دلاری در هر فصل لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می‌کرد و در سال ۲۰۲۷ نیز این قرارداد به پایان می‌رسید.

این رسانه ورزشی گزارش داد که Crypto.com پس از حذف شرکت انرژی گازپروم روسیه توسط لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به تهاجم این کشور به اوکراین، به عنوان حامی مالی احتمالی وارد عمل شد. به دنبال اقدامات روسیه، بسیاری از کشورهای اروپا اعلام کردند که قصد دارند از عرضه نفت و گاز روسیه خودداری کنند تا در طول جنگ به اقتصاد این کشور کمک نشود.

Crypto.com پیش از این حمایت‌های مالی بزرگی را برای اماکن و تیم‌های ورزشی انجام داده و میلیون‌ها دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.

در بحبوحه رکود اخیر بازار رمزارزها، کریس مارشالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل Crypto.com در ماه ژوئن (خرداد) اعلام کرد که این صرافی ۲۶۰ نفر (۵ درصد) از نیروهای شرکتی خود را حذف خواهد کرد. مشخص نیست که آیا کاهش قیمت رمزارزها می‌تواند بر معاملات اسپانسری بلندمدت این پلتفرم تأثیر منفی بگذارد یا خیر.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *