صرافی رمزارزی کوین‌بیس معامله گران و سرمایه گذاران بیت کوین محدوده قیمتی 17000 دلاری را مورد هدف قرار می دهند

بر اساس اوردر بوک(Order Book) صرافی رمزارزی کوین‌بیس، معامله گران و سرمایه گذاران بیت کوین محدوده قیمتی 17000 دلاری را مورد هدف قرار می دهند.

(اصطلاح دفتر ثبت سفارشات یا اودر بوک به معنی لیستی الکترونیکی از سفارشات خرید و فروش است.)

آخرین باری که شاهد چنین انحرافی در سفارشات خرید بودیم ،به مارس 2020(اسفند 1398) برمی گردد، زمانی که بیت کوین پس از افزایش قیمت در سال 2017 به پایین ترین حد خود رسید و در اثر آن ، وحشت و ترس این بازار را فرا گرفت و تعادل بین پیشنهادات خرید و فروش بهم خورد.

چنین عدم تعادل بزرگی لزوماً به معنی بازار خرسی نیست بلکه حجم بالای خرید به معنی تشکیل سطح حمایتی در اودربوک است و در اثر آن ، قیمت به سمت سطح دیگر حرکت نمیکند.

توزیع سفارشات در این بازار یک شیوه مناسب برای تعیین احساسات فعلی سرمایه گذاران حقیقی است و نماینگر قیمت خریداری مورد نظر معامله گران است. ما به وضوح برای بیت کوین میببینیم که اکثریت فعالان بازار به دنبال سقوط دیگری در قیمت BTC در آینده قابل پیش‌بینی هستند.

عدم وجود شرایط مثبت در این بازار عمدتاً ناشی از حدس و گمان است زیرا بیت کوین و رویدادهای پیرامون آن هیچ دلیلی را نشان نداده اند که ما را به این باور برساند که نخستین رمزارز جهان به زیر سطح 20000 دلاری سقوط خواهد کرد.

در حال حاضر، بزرگترین رمزارز جهان در کانال صعودی حرکت می کند که در هفته های گذشته موفق به عبور از نواحیه مقاومتی آن نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *