صرافی ارزهای دیجیتال کوین فلکس امکان برداشت را به حالت تعلیق درآورد

براساس گزارشی که روز پنج شنبه منتشر شد، صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال کوین فلکس (CoinFLEX) قابلیت برداشت را در این پلتفرم متوقف کرده است. کوین فلکس دلیل این اقدام را شرایط نامطلوب بازار و تردید نسبت به شرکتی عنوان کرده است که نامی از آن برده نشده است.

این پلتفرم معاملاتی قصد دارد تا 30 ژوئن (9 تیر) برداشت ها را به طور کامل از سر بگیرد. این بازه زمانی بر اساس “درک فعلی” آن از وضعیت بازار اعلام شده است.

این صرافی برای پایان دادن به هرگونه گمانه زنی و شایعه در مورد نقش Three Arrows Capital در این تصمیم گیری، تصریح کرده است که این صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر، طرف مورد نظر نیست. همانطور که قبلاً در گزارش ها گفتیم، این غول ارزهای دیجیتال که اکنون در آستانه ورشکستگی قرار دارد، در حال بررسی دریافت کمک مالی از یک شرکت دیگر است.

گفتنی است که روز چهارشنبه، پس از افشای همکاری گسترده پلتفرم Voyager Digital با 3AC، این پلتفرم بیش از 60 درصد سقوط کرد. پلتفرم وام‌دهی Crypto Celsius نیز که به طور ناگهانی قابلیت برداشت خود را روز 13 ژوئن (23 خرداد) متوقف کرد بود، هنوز این امکان را از سر نگرفته است.

در سال 2019، CoinFLEX تأمین مالی خود را از طریق غول سرمایه گذاری خطرپذیر Digital Currency Group انجام داد. حامیان آن نیز شامل Dragonfly Capital Partners و Polychain Capital هستند. این صرافی که در ابتدا به عنوان یک پلتفرم رمزنگاری برای معاملات آتی بیت کوین با تسویه فیزیکی راه اندازی شده بود، فعالیت خود را در بخش کشت سود نیز گسترش داد. به علاوه، در دسامبر 2021 (آذر 1400)، اولین صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال بود که اولین سازمان غیرمتمرکز مستقل خود (DAO) را راه اندازی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *