صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که برداشت‌ها را موقتا متوقف کرده است

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس صبح چهارشنبه اعلام کرد که برداشت‌ها را موقتا متوقف کرده است. به گفته بایننس، این تعلیق در چندین شبکه در نتیجه مشکلی فنی توسط یک ارائه‌دهنده شخص ثالث رخ داده است.

این صرافی در توییتی اعلام کرد که این حادثه حوالی ساعت ۷:۰۰ صبح UTC رخ داده و تیم فنی ظرف یک ساعت آن را حل کرده است.

بایننس همچنین به کاربران اطمینان داد که با وجود مسدود شدن وجوه، اما آنها در “SAFU” هستند. SAFU مخفف صندوق پولی صرافی یا همان صندوق دارایی امن برای کاربران است. این صندوق در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس ایجاد شد تا به مشتریان در هنگام هک شدن صرافی غرامت بدهد. این صندوق ۱۰٪ از کل کارمزد معاملات را در اختیار دارد.

این اتفاق تنها چند روز پس از آن رخ می‌دهد که بایننس تقریباً ۴۵۰،۰۰۰ دلار از دارایی‌های سرقت شده از Curve Finance را بازیابی و مسدود کرد. در ماه ژوئن (خرداد)، بایننس برداشت بیت کوین را نیز به دلیل ازدحام شبکه متوقف کرد. بایننس بزرگترین صرافی رمزارز جهان است و با نزدیک به ۳/۲۲۴ میلیون تراکنش در روز سر و کار دارد.

صرافی کوین بیس نیز اعلام کرد که سپرده‌گذاری و برداشت اتریوم و توکن‌های ERC-20 را در طول ادغام اتریوم که قرار است در سپتامبر امسال (شهریور) برگزار شود، متوقف خواهد کرد.

نوسانات بازار باعث شده که برخی از هودلرها درباره محل نگهداری ارزهای دیجیتال خود تجدید نظر کنند. بسیاری به کیف پول‌های سخت‌افزاری روی آورده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *