صرافی ارزهای دیجیتال اوکی‌اکس مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرد

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، شرکت مدیریت صندوق رمزارزی Fintonia Group که مستقر در سنگاپور می باشد، مجوز موقت دارایی های مجازی که توسط سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) اعطا می شود را کسب کرده است.

این مجوز به شرکت اجازه می دهد تا محصولات و خدمات رمزارزی را به مشتریان سازمانی در دبی ارائه دهد، چرا که در نظر دارد جای پایی در بازار در حال رشد امارات متحده عربی برای خود ایجاد کند. گروه فینتونیا از سال 2014 فعالیت می کند و از سال 2016 توسط مقامات پولی سنگاپور نظارت می شود.

آدریان چانگ (Adrian Chang)، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره به کوین دسک گفت: «تمرکز ما رشد کسبوکارمان در سنگاپور و دبی است، جایی که شاهد توسعه اکوسیستم‌ های قوی دارایی دیجیتال همراه با تقاضا برای خدمات در درجه سازمانی تنظیم‌ شده‌ ای هستیم که فینتونیا می تواند آن ها را ارائه کند.

در ماه‌ های اخیر تعداد زیادی از شرکت‌ های رمزارزی از جمله بایننس، OKX، FTX و Kraken مجوزهایی را در دبی کسب کرده‌اند.

صندوق رمزارزی Three Arrows Capital مستقر در سنگاپور نیز قبل از اینکه با مشکلات پرداخت بدهی مواجه شود، قصد انتقال به دبی را داشت که منجر به ورشکستگی و ریزش بازار شد که به بسیاری از شرکت‌ های بزرگ وام‌ دهنده رمزارزی از جمله شرکت Genesis Global Trading و Voyager Digital ضربه زده است.

البته علیرغم راه اندازی یک تجارت مشابه با شرکت های فوق، چانگ به کوین دسک تاکید کرد که فینتونیا تحت تأثیر رکود مربوط به Three Arrows Capital قرار نگرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *