صرافی آرژانتینی ارزهای دیجیتال ریپیو یک کتاب آموزشی ارزهای دیجیتال و یک کیف پول وب ۳.۰ ویژه متاورس عرضه کرد

صرافی Ripio که مستقر در لاتام می باشد، در اوایل این هفته برخی از اطلاعیه‌ ها را در مورد عرضه محصولات جدید خود اعلام کرد. این شرکت دو محصول را با هدف بهبود دانش کریپتو و تجربه کاربران خود در متاورس ارائه کرد. ابتدا، Ripio کتاب درسی رمزارزها را منتشر کرد که برای کمک به تازه‌ واردان در این صنعت ایجاد شد تا با اصول بلاک چین و رمزارزها آشنا شوند.

این کتاب که برای دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، بخشی از فلسفه تبادل آموزش کریپتو برای هرچه بیشتر مردم است. ایگناسیو کاربالو (Ignacio Carballo)، اقتصاددان از دانشگاه بوئنوس آیرس، اظهار داشت که بیشتر افراد در لاتام پس از همه گیری کووید-19 شروع به استفاده از رمزارزها کردند. وی در مراسم رونمایی اعلام کرد:

“در این زمینه، این کتاب در ارائه ابزارهایی به مصرف کنندگان برای استفاده مسئولانه از این دارایی های دیجیتال بسیار مفید است.”

ریپیو توضیح داد که این کتاب «موضوعات اساسی را برای درک و برداشتن اولین قدم‌ ها در جهان بیت‌ کوین، بلاک چین، استخراج، اتریوم، استیبل کوین‌ ها و تجارت تشرح می کند».

کیف پول وب3 متاورس

محصول دیگری که اعلام شد، کیف پول وب3 جدیدی بود که هدف آن تسهیل ورود مشتریان ریپیو به متاورس است. این همان کیف پول ریپیو نیست و مانند Metamask به عنوان یک کیف پول چند زنجیره ای عمل می کند و به کاربران امکان می دهد وجوه از زنجیره های مختلف را مدیریت کنند، NFT ها را مدیریت کرده و از یک مرورگر وب مانند Google Chrome به برنامه های غیرمتمرکز مختلف متصل شوند.

سباستین سرانو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ریپیو، اظهار داشت:

“هدف این محصول تسریع ورود به مرحله جدیدی در اقتصاد کریپتو از جمله کلکسیون های دیجیتال یا NFT های محبوب، بازی های بازی برای کسب درآمد، پروتکل های دیفای، بازارهای هنر دیجیتال و موارد دیگر است.”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *