شیبا اینو جایگاه بزرگترین دارایی از نظر ارزش دلاری در میان نهنگ‌های اتریوم را از دست داد

شیبا اینو که قبلاً عملکرد قدرتمندی را در بازار نشان داده بود، اکنون برتری خود را در میان نهنگ های اتریوم از نظر حجم ارزش دلاری از دست داده است.

با توجه به داده های پلتفرم ردیاب نهنگ ها، بزرگترین ذخیره دلاری در بین نهنگ های اتریوم، دیگر توکن SHIB نیست. رمزارز FTX که همیشه پشت سر این میم کوین حرکت می کرد، با کاهش قیمت Shiba Inu از آن پیشی گرفته است.

در زمان انتشار این خبر، 1.14 میلیارد دلار FTX در اختیار 100 نهنگ بزرگ اتریوم در بازار است، در حالی که شیبااینو با 1.12 میلیارد دلار پشت سر آن است. اما با وجود از دست دادن عنوان بزرگترین هلدینگ از نظر ارزش دلاری، شیبا اینو ممکن است در صورت افزایش قیمت یا قدرت خرید بیشتر از نهنگ ها، به سرعت به جای خود بازگردد.

بر اساس اطلاعات وبسایت TradingView، قیمت این توکن در روزهای اخیر تقریباً 11 درصد کاهش یافته است که ممکن است دلیل اصلی آن کاهش ارزش دلار باشد، زیرا هیچ فعالیت فروش عمده ای در بازار مشاهده نشده است.

 چرا نهنگ ها دائماً حجم عظیمی از توکن های شیبا اینو می خرند. دلایل اصلی تمایل به کنترل عرضه در حال گردش در بازار و بالا بردن بیشتر قیمت توکن بود. دلیل دوم پایین بودن زیاد قیمت توکن‌های شیبااینو در بازار در مقایسه با ATH بود که نسبت ریسک به پاداش خوبی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *