شرکت گری‌اسکیل اینوستمنت قصد دارد توکن‌های فورک اثبات کار اتریوم خود را بفروشد

شرکت سرمایه گذاری  گری اسکیل (Grayscale Investment) اعلام کرد قصد دارد کوین های ETHPoW که پس از انتقال اتریوم به پروتکل اثبات سهام (PoS) دریافت کرده است، بفروشد.

مدت کوتاهی پس از راه اندازی هاردفورک Merge در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور)، ماینرها راه‌اندازی شبکه اتریوم PoW را به سختی آغاز کردند. همانطور که پیشنهاد شده بود، ETHPoW بین دارندگان واجد شرایط ETH توزیع شد. دو صندوق سرمایه گذاری متعلق به گری اسکیل مجموعاً 3,100,629 واحد ETHPoW دریافت کردند. به بیان دقیق تر، صندوق تراست اتریوم گری اسکیل (ETHE) تقریباً 3,059,976 واحد ETHPoW دریافت کرد، در حالی که این رقم برای GDLC معادل 40653 واحد ETHPoW بود.

اکنون طبق بیانیه اخیر این شرکت، صندوق‌های ETHE و GDLC مالکیت رمزارزهای ETHPoW خود را تا پایان ساعات کاری روز 26 سپتامبر (4 مهر) به Grayscale Investment منتقل می‌کنند. انتظار می‌رود گری اسکیل تا زمانی این دارایی ها را نگه دارد که زمینه مناسب برای فروش آنها فراهم شود. یعنی اگر این ارز به حد کافی در صرافی ها لیست شود و نقدینگی کافی تامین گردد،  گری اسکیل برای فروش دارایی‌های خود و توزیع مجدد درآمدها بین سهامداران اقدام خواهد کرد.

معاملات اسپات برای ETHW آغاز شد

مدت کوتاهی پس از ادغام، چندین صرافی بزرگ رمزنگاری قابلیت معاملات اسپات (نقطه ای) برای رمزارزهای EthereumPoW (ETHW) را راه اندازی کردند. برای مثال، FTX تاکنون معاملاتی به ارزش 28.7 میلیون دلار را پردازش کرده است. سایر صرافی هایی که معاملات نقطه ای برای ETHW را ارائه می کنند عبارتند از Bybit، MEXC Global، Bitfinex، Kraken و Huobi.

گفتنی است در زمان انتشار این مطلب، ETHW با قیمت 11 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش بیش از 80 درصدی از رکورد 60.68 دلاری آن است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *