شرکت هیوسانگ آمریکا امکان خرید بیت کوین از طریق ۱۷۵ هزار دستگاه ATM را فراهم کرد

همکاری شرکت Hyosung America، بزرگترین سازنده دستگاه های خودپرداز در ایالات متحده، با Digitalmint، شرکت پیشرو در ارائه دستگاه های پرداخت بیت کوین (POS)، باعث شده است امکان خرید بیت کوین در بیش از 175000 دستگاه خودپرداز فراهم شود.

دیجیتال مینت به مشتریان این امکان را می دهد که رمزارزها مانند بیت کوین و لایت کوین را در محل های خودپرداز و عابر بانک ها در سراسر ایالات متحده خریداری کنند. خرده فروشان همچنین می توانند بیت کوین را از طریق سیستم پوز خود با ادغام یک API نرم افزاری بفروشند.

دان وایپر (Don Wyper)، مدیر عملیات دیجیتال مینت، اظهار داشت: “ما مشتاقانه منتظر همکاری با Hyosung America برای دسترسی آسان و ایمن به خدمات رمزارزها برای 175000 دستگاه خودپرداز مستقر در ایالات متحده و فراتر از آن هستیم.”

با قابلیت افزوده شده، هر دستگاه یا خودپرداز Hyosung America می تواند در یک آن به یک دستگاه با تمامی کارکردها نظیر دنیای جدیدی از تراکنش‌ ها مانند پرداخت صورت‌ حساب، نقدینگی چک، سپرده‌ های نقدی، خرید POS و خرید رمزارزها تبدیل شود.

Hatley، خرده فروش جهانی پوشاک، اکنون بیت کوین، دوج کوین و XRP را می پذیرد

خرده‌ فروش بین‌ المللی پوشاک، هتلی اکنون بیت کوین، دوج کوین و XRP را به عنوان پرداخت می‌ پذیرد. این امکان به دنبال مشارکت آن با Nuvei، یک شرکت فناوری پرداخت جهانی است.

خرده‌ فروش مستقر در مونترال با Nuvei همکاری می کند تا پردازش پرداخت تجارت الکترونیکی (B2B) و تجارت الکترونیکی برای خرده‌ فروشان عمده در کانادا و ایالات متحده و همچنین الزامات پردازش پرداخت برای فروش آنلاین در اروپا را مدیریت کند. Nuvei همچنین پرداخت های کارت خود را در فروشگاه در بیش از 40 فروشگاه خرده فروشی در آمریکای شمالی انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *