شرکت استخراج ارزهای دیجیتال کامپس ماینینگ ۲۵هزار دستگاه استخراج ایسیک اضافه می‌کند

تنها چند هفته پس از اعلام اخراج کارکنان و کاهش حقوق، کامپس ماینینگ(Compass Mining) از برنامه های توسعه خود در قالب مشارکت میزبانی 75 مگاواتی (MW) با کامپیوت نورث(Compute North) برای مرکز داده خود در گرنبری(Granbury)، تگزاس، رونمایی کرد.
این اعلامیه در 21 جولای(30 تیر) تنها دو هفته پس از آن منتشر شد که این شرکت 15 درصد از کارکنان خود را تعدیل کرد و کاهش حقوق را برای مدیران ارشد خود به عنوان ابزاری برای تحمل شرایط دشوار بازار اجرا کرد.
همچنین به دنبال استعفای مدیران کلیدی از جمله ویت گیبز(Whit Gibbs) مدیر عامل و جودی فیشر(Jodie Fisher)، مدیر امور مالی، در اواخر ژوئن(اوایل تیر) و همچنین از دست دادن یکی از امکانات میزبانی مستقر در مین(Maine) به دلیل عدم پرداخت پرداخت‌های مربوط به قبوض و هزینه‌های میزبانی است.
Compass گفت که جدیدترین استقرار در مقیاس بزرگ در ماه اوت(مرداد) آغاز خواهد شد و برای چندین ماه ادامه خواهد داشت.
این توسعه شامل برنامه‌هایی برای استقرار 25000 ماینر مدار مجتمع خاص (ASIC) در سایت موجود کارخانه ولف هالو(Wolf Hollow) در گرنبری، از جمله انواع استخراج‌کننده‌های نسل بعدی بیت‌کوین است.

به گفته Compass، این تاسیسات پیشرفته است و از یک نیروگاه گاز طبیعی سیکل ترکیبی 1.1 گیگاوات (GW) نیرو می گیرد که از طراحی های پیشرفته توربین گاز و خنک کننده هوا برای کاهش انتشار کربن و وابستگی به آب استفاده می کند.
مرکز داده همچنین دارای یک بار کاملاً قابل محدود کردن است و در صورت افزایش ظرفیت شبکه در یک لحظه می تواند خاموش شود.
این به امکانات موجود Compass در سراسر ایالات متحده، کانادا و ایسلند، با عملیات عمده در تگزاس، انتاریو، نیومکزیکو و فلوریدا اضافه می‌کند.
با این حال، ماینرهای کریپتو در تگزاس به دلیل موج گرما در این ایالت، ماه سختی را پشت سر گذاشتند که باعث فشار بر شبکه انرژی شده است.
ماینرهای بزرگ بیت کوین با تعطیلی موقت یا کاهش شدید عملیات خود در این ایالت با شورای قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس (ERCOT) همکاری می کنند تا عوارض شبکه را کاهش دهند.
با این حال، شرکت‌های استخراج کریپتو همچنان به صورت دسته‌جمعی به تگزاس می‌آیند، که تحت تأثیر نظارت کمتر و هزینه‌های انرژی پایین‌تر قرار دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *