شروع تحقیقات ایالت ورمونت در مورد شرکت سلسیوس

طبق گزارش‌ها، پلتفرم وام‌دهی سلسیوس برای فصل 11 ورشکستگی اعلام کرده است و وکلای آن از چهارشنبه، 13 جولای(22 تیر) شروع به اطلاع رسانی به تنظیم‌کننده‌های ایالتی ایالات متحده کرده‌اند.
این خبر توسط سی‌ان‌بی‌سی گزارش شد و به منبعی ناشناس اشاره کرد که خواست نامش فاش نشود زیرا این روند خصوصی بود. آنها گفتند که این شرکت قصد دارد اسناد فصل 11 را فوراً ثبت کند.
چند روز پس از اینکه پلتفرم وام‌دهی درگیر شرکت حقوقی Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP را که قبلاً استخدام شده بود، با Kirkland & Ellis LLP، همان شرکتی که هفته گذشته به Voyager Digital در تشکیل پرونده ورشکستگی خود کمک کرد،این خبر منتشر شد.
اوایل روز، سلسیوس آخرین بدهی دیفای خود را به Compound، Aave و Maker بست و بدهی اولیه خود را به مبلغ 820 میلیون دلار در طول یک ماه به 0.013 دلار کاهش داد.

با این حال، سرنوشت سپرده گذارانی که هنوز دارایی های خود را روی پلتفرم وام قفل کرده اند، هنوز مشخص نیست. نه این شرکت و نه مدیرعامل آن، الکس ماشینسکی، هیچ اظهارنظر عمومی در مورد اینکه آیا سپرده گذاران درصدی از وجوه خود را پس خواهند گرفت یا خیر، ارائه نکرده اند.
روز سه شنبه، دپارتمان مقررات مالی ورمونت (DFR) هشداری را علیه شرکت مشکل دار وام دهنده کریپتو صادر کرد و به مصرف کنندگان یادآوری کرد که این شرکت مجوز ارائه خدمات خود را در ایالت ندارد.
DFR همچنین اعلام کرد که معتقد است این شرکت ” ورشکسته” است و “دارایی و نقدینگی” برای انجام تعهدات خود در قبال مشتریان ندارد و آنها را به سوء مدیریت وجوه مشتریان با تخصیص آنها به سمت سرمایه گذاری های پرخطر متهم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *