سیر صعودی معاملات دوج کوین پس از بهبود بازار کریپتو

خالق دوج کوین به افزایش شدید تعداد تراکنش‌های زنجیره‌ای این رمزارز اشاره کرد زیرا این معیار طی 24 ساعت گذشته به طور ناگهانی به حدود 70000  تراکنش افزایش یافت.

افزایش فعلی تعداد تراکنش های Doge با بازیابی غیرمنتظره بازار رمزارزها همراه شد. اتریوم و بیت کوین در معاملات آخر هفته روند روبه رشد خود را آغاز کردند. این دو رمزارز بزرگ به ترتیب 11 و 6 درصد افزایش  را تجربه کرده اند.

در رابطه با عملکرد قیمتی DOGE، ارزش این میم کوین حدود 5 درصد افزایش یافته و به عنوان یک دارایی بی ثبات ، سود ملایمی را بدست آورده است. دلیل احتمالی افزایش تعداد تراکنش ها در شبکه دوج کوین ممکن است ناشی از افزایش تعداد تراکنش های نهنگ ها باشد.

با توجه به اینکه برخی از شواهد در بازار حاکی از روند بازیابی است، نهنگ‌ها احتمالا در آستانه روند بازیابی احتمالی DOGE ، شروع به انباشت این رمزارز کرده اند. دوج کوین برای نخستین بار در پنج ماه گذشته، به کف قیمت بالاتری رسیده است که نشان دهنده یک روند بازگشتی احتمالی در بازار است.

از سوی دیگر ، افزایش عظیم تعداد تراکنش ها در این شبکه همچنین می تواند سیگنالی برای فشار فروش بعدی این رمزارز در بازار باشد. نهنگ ها ممکن است شروع به انتقال وجوه خود از کیف پول های سرد به آدرس های صرافی ها کرده اند.

در این صورت ، روند بازیابی دوج کوین کوتاه مدت خواهد بود زیرا حجم معاملات در بازار به قدری نیست که بتواند   بر فشار فروش بعدی غلبه کند. این میم کوین بیش از یک سال است که پس از رسیدن به سقف قیمتی بی سابقه خود در ماه می 2021 یک روند نزولی شدید را دنبال کرده است.

دوج کوین در لحظه انتشار این خبر ، با قیمت 0.066 دلار معامله می شود و طی هفت روز گذشته حدود 15 درصد  رشد کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *