سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت چیلیز در حمایت از تلاش‌های باشگاه بارسلونا در زمینه NFT و متاورس

باشگاه‌ های ورزشی در حال حاضر در تلاشند تا با وارد شدن به دنیای متاورس، جریان‌ های درآمدی خود را متنوع تر کرده و توجه شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری ریسک پذیر (VC) را به خود جلب کنند. Socios.com، شرکتی که ابزارهایی جهت جذب طرفداران برای باشگاه‌ های ورزشی طراحی می‌ کند، اعلام کرد: 100 میلیون دلار در بخش متاورس، NFT و Web3 باشگاه فوتبال بارسلونا که Barca Studios نامیده می شود، سرمایه گذاری خواهد کرد.

همانطور که باشگاه اعلام کرد، با این سرمایه گذاری، Socios.com به میزان 24.5 درصد از سهام شرکت مذکور را دریافت می کند و به آن اجازه می دهد “استراتژی سمعی و بصری، بلاکچین، NFT و Web3 باشگاه را تسریع بخشد.” ورود این میزان سرمایه به شرکت اجازه می دهد تا بر توسعه محصولات جدید که شامل فناوری های جدید فوق الذکر برای ایجاد منابع درآمد بلندمدت جدید است، تمرکز کند.

بر اساس گزارش Socios.com، استودیوی بارسا اکنون به زنجیره Chilliz خود دسترسی خواهد داشت، یک بلاکچین جدید که به توسعه دهندگان اجازه می دهد NFT و توکن های طرفداری را صادر کنند و محصولات دیفای و بازی های بازی برای کسب درآمد بسازند.

الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، مدیر عامل Socios گفت:

«استودیو بارسا اکنون می‌ تواند از فناوری، تخصص و مقیاس جهانی ما برای کمک به گسترش استراتژی محتوای Web3 باشگاه و ارائه جریان‌ های درآمدی بلندمدت جدید استفاده کند که برای فصل‌ های آینده به نفع باشگاه خواهد بود.»

در نتیجه این اعلامیه، قیمت رمزارز BAR، توکن رسمی باشگاه بارسلونا، نزدیک به 50 درصد افزایش یافت و از 5 دلار به 7.20 دلار رسید. توکن طرفداری به دارندگان این امکان را می دهد که از طریق برنامه رای گیری Socios.com در تصمیم گیری های خاص شرکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *