زیرمجموعه صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی مجوز فعالیت در آمریکا را دریافت کرد

یکی از شرکت های تابعه صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی(Huobi) به نام HBIT مجوز کسب و کار خدمات پولی (MSB) خود را از شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده (FinCEN) دریافت کرده است.
Huobi مستقر در سیشل در تاریخ 5 جولای(14 تیر) گفت که این مجوز، پایه ای را برای آن ایجاد می کند تا در آینده به عنوان بخشی از اهداف استراتژیک خود در جهانی سازی و انطباق، تجارت مرتبط با رمزارز را در ایالات متحده انجام دهد.
قبل از سرکوب بزرگ کریپتو توسط مقامات چینی، اکثر کاربران Huobi از چین بودند، اما طبق آخرین آمار Statista، اکثر کاربران در فوریه 2022(بهمن 1400) از روسیه و اوکراین می باشند.
مجوز MSB به شرکت تابعه Huobi اجازه می دهد تا پول را انتقال دهد و به عنوان یک صرافی ارز فیات فعالیت کند، اقدامی ضروری توسط تنظیم کننده های ایالات متحده برای اطمینان از اینکه FinCEN می تواند جرایم مالی مانند پولشویی را نظارت کند.

این شرکت می‌گوید که انتظار دارد در آینده خدمات دارایی دیجیتالی سازگار را به کاربران آمریکایی ارائه دهد.
Huobi گفت که شرکت های تابعه آن در هنگ کنگ نیز مجوزهای مشاوره مدیریت دارایی و اوراق بهادار را از کمیسیون اوراق بهادار و آتی این کشور دریافت کرده اند.
شرکت‌های تابعه همچنین در حال درخواست مجوز برای ارائه خدمات معاملاتی خودکار و معاملات اوراق بهادار هستند تا تبدیل به یک صرافی کاملاً سازگار در هنگ‌کنگ شوند.
همچنین در 21 ژوئن(31 خرداد) این صرافی در نیوزلند و امارات متحده عربی مجوز دریافت کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *