رویداد اودیسه شبکه آربیتروم در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد

در چارچوب ابتکار عمل مبتنی بر جامعه Odyssey، علاقه‌مندان به DeFi می‌توانند توکن‌ های غیرمثلی (NFT) انحصاری را بدست آورند.

Odyssey آربیتروم در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ آغاز می‌شود
بر اساس بیانیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط Arbitrum، ابتکار Odyssey آن به طور رسمی از سه شنبه آینده، در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ (۳۱ خرداد) آغاز می‌شود. در مرحله اول آن، “هفته پل (Bridge)”، راه حل های مختلف مبتنی بر اتریوم برای پل زدن سایر دارایی ها به Arbitrum دعوت خواهند شد.

Celer ،Hop Protocol ،HashFlow ،deBridge و دیگر راه حل های پیشرفته مبتنی بر اتریوم به عنوان شرکای فنی به Arbitrum Odyssey پیوسته‌اند.

علاقه مندان به DeFi می‌توانند از راه حل های بریج استفاده کنند. کسانی که در نهایت از پلی استفاده کردند که بیشترین کیف پول را به Arbitrum متصل کرده، واجد شرایط ایردراپ این NFT ها خواهند بود.

پس از پایان «هفته بریج»، هر هفته دوتا از پارتنزهای فنی دو فعالیت جداگانه را به کاربران معرفی می‌کنند. همه آزمایش‌کنندگان نیز برای توزیع‌های محدود NFT ها واجد شرایط خواهند بود.

در میان ریزش بازار، Arbitrum بیش از ۵۰٪ از TVL تمام L2 ها را کنترل می‌کند
Arbitrum مهمترین راه حل لایه دوم (L2) برای برنامه های غیرمتمرکز اتریوم است. طبق آمار به اشتراک گذاشته شده توسط پروژه L2Beat، آربیتروم مسئول ۵۰/۶۸٪ از TVL جمع آوری شده در تمام پلتفرم های اصلی است.

از آنجایی که ارزش کل قفل شده (TVL) L2 ها بیش از ۵۰ درصد از زمان ثبت اوج آن در ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین) کاهش یافته بود، حالا این عدد به زیر سطح اواسط اکتبر ۲۰۲۱رسیده است.

در هفت روز گذشته، این سقوط سریع تر هم شد: TVL خالص L2 های بزرگ به ۳/۷۸ میلیارد دلار سقوط کرد. Aztec ،ImmutableX و dYdX از بزرگ ترین آسیب دیدگان این سقوط هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *