رمزارز بیت کوین در بالای سطح 23000 دلاری به ثبات رسید و گاوها در انتظار حرکت بعدی این رمزارز هستند

بزرگترین رمزارز جهان پس از تلاش های متعدد برای عبور از محدوده رنج 23000 دلاری ،  به نظر میرسد بلاتکلیف است. این درحالیست که انتظارات تا به حال حاکی از تداوم روند گاوی است.

به دلیل کمبود نقدینگی اوردر بوک(Order Book)(اودر بوک دفتر ثبت سفارشات است که لیستی الکترونیکی از سفارشات خرید و فروش است.) که تحت سلطه معامله گران خرده فروشی است ، موسسات و کارشناسان تا آغاز هفته معاملاتی جدید از معامله در این بازار خودداری می کنند زیرا معاملات آخر هفته به طور کلی بی ثبات است.

میزان فعالیت در این بازار در حال حاضر حاکی از آن است که بیت‌کوین در نهایت درحال عبور از یک نقطه عطف است که ممکن است آنرا در مسیر رشد به سمت ناحیه عرضه 30000 دلاری قرار   دهد. در حال حاضر، میانگین متحرک 100 روزه در 26000 مقاومت بعدی این رمزارز سرشناس است. در مقابل، در صورت عقب نشینی قیمت ، میانگین متحرک 50 روزه در نزدیکی سطح 21000 دلاری به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

بازار رمزارزها از اوایل جولای(اواسط تیر) علیرغم عوامل مخالف اقتصاد کلان به تدریج در حال بازیابی بوده است. بیت کوین حتی به طور موقت توانست به نقطه عطف 24000 دلاری برسد. با این حال ، بر اساس گزارش گلس نود ، فشار فروش ناشی از تعدادی از هولدرهای بلند مدت منجر به ایجاد نگرانی ها می شود.

سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین در حال حاضر بالغ بر 13.337 میلیون بیت کوین ویا 79.85 درصد از کل میزان در گردش این رمزار زرا در اختیار دارند.

مقامات فدرال رزرو ایالات متحده در روز چهارشنبه اعلام کردند که در راستای مهار نرخ تورم تا جایی که لازم باشد به سیاست های پولی انقباضی ادامه می دهند. از این رو ، انتظارات بازارها مبنی بر اینکه بانک مرکزی این کشور در آینده نزدیک چرخه افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد ، تضعیف شده است. سیاست های پولی انقباضی فدرال رزرو در سال جاری میلادی بازارهای مالی را تحت فشار قرار داده است.

این رمزارز پرچمدار درحال حاضر در هفته های بعدی به چالش کشیده خواهد شد. این رمزارز در زمان عبور از سطح 24700 دلاری با این چالش اصلی روبه رو است.

اگر بیت کوین موفق شود از این مرحله عبور کند، ممکن است  از سطح 25000 دلاری عبور کند و  در ماه سپتامبر(شهریور-مهر) مسیر گاو ها برای رسیدن به سطح 30000 دلاری هموار شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *