رشد ۳۰ درصدی توکن APE پس از نمایش کاراکتر‌های بورد ایپ یات کلاب در موزیک ویدئوی جدید اسنوپ داگ و امینم

قیمت ApeCoin (APE) پس از اینکه غول های هیپ هاپ، اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و امینم (Eminem) موزیک ویدیویی منتشر کردند که در آن به عنوان شخصیت هایی از مجموعه معروف “Bored Ape Yacht Club” به مخاطبان ظاهر می‌شوند، بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت. در موزیک ویدیوی آهنگ “From The D 2 The LBC”، هنرمندان به شخصیت هایی از یکی از محبوب ترین مجموعه های NFT تبدیل شدند. این کار گرافیکی توسط 1st AMENDMENT و Young California و با همکاری BAYC ساخته شده است.

هر دوی این هنرمندان از علاقه مندان به رمزارزها هستند، به خصوص وقتی صحبت از بخش سرگرمی در فضای کریپتو می‌شود. پیش از این، امینم یک NFT را از مجموعه BAYC به قیمت ۴۶۲،۰۰۰ دلار خریداری کرده بود. اسنوپ داگ نیز به نوبه خود علاوه بر مشارکت فعال در پروژه Sandbox که سفیر آن است، از راه اندازی اسنک بار NFT خبر داده که از مجموعه میمون های کارتونی الهام گرفته شده است.

APE همه جا است
رشد قیمت ApeCoin (APE) با انتشار این موزیک ویدیو و همچنین با انتشار خبر ایجاد یک اتحادیه توسط شرکت های بزرگ فناوری برای استانداردسازی متاورس اتفاق افتاد. با توجه به اینکه BAYC، صادرکننده ApeCoin، اخیراً به طور فعال در حال توسعه متاورس “Otherside” خود بوده است، انتشار این خبر بر ApeCoin نیز تأثیر گذاشته است.

APE که به قیمت ۳/۹ دلار سقوط کرده بود، توانست شتاب بیشتری به دست آورد و به ۵/۲ دلار به ازای هر توکن برسد و طی دو روز ۳۴ درصد رشد داشته است. این سطح قیمتی مهمی است که به آن غلبه کرده و حالا می توان انتظار رشد بیشتری را داشت. با این حال، APE در حدود این سطح معامله می‌شد اما نتوانست آن را حفظ کند و به ۴/۷۸ دلار بازگشت و ۱۰ درصد از رشد روزهای قبل را از دست داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *