رشد سالانه ۴۰۰ درصدی توکن‌های متاورسی به‌رغم بازار نزولی آلت کوین‌ها

توکن‌های متاورس در شرایط نزولی کنونی، تقریباً 400 درصد نسبت به سال گذشته، عملکرد بسیار بهتری از هر دسته دیگر ارزهای دیجیتال دارند.
بر اساس داده‌های گزارش بازار می 2022 توسط Kraken Intelligence، پیشروترین دستاوردها عبارتند از دیسنترالند (MANA) با 41 درصد، سندباکس(SAND) با 470 درصد، اکسی اینفینیتی(AXS) با 511 درصد، و استپ ان (GMT) 746 درصد.
بالاترین دسته بعدی برای سود سال به سال، توکن های مبادله ای بودند که 6 درصد افزایش داشتند. همه دسته‌های دیگر شاهد عملکرد منفی قیمت در همان دوره زمانی بودند که از کاهش 13 درصدی برای بیت کوین تا کاهش 72 درصدی برای دیفای متغیر بود.

بازی‌های مبتنی بر بلاک چین با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پلتفرم‌هایمتاورس تا کنون در سال 2022 بسیار محبوب بوده‌اند. بر اساس داده‌هایDappRadar، علیرغم کاهش قیمت‌ها در سراسر بازار، میزان کاربری در بین این بازی‌ها در حدود 1 میلیون کاربر در روز ثابت مانده است.
گزارش Kraken اشاره کرد که اگرچه ماه می شاهد استفاده روزانه ثابت بود اما حجم NFT با کاهش 87.1 درصدی حجم روزانه روبرو بود.
هر دسته‌ای که توسط گزارش کراکن دنبال می‌شود، از جمله متاورس و توکن‌های مبادله، در 30 روز و 90 روز گذشته بازدهی منفی داشته‌اند. توکن های متاورس در 30 روز گذشته با افت 42 درصدی، با بیشترین نوسان با 173 درصد، یکی از بدترین کاهش ها بوده اند.

گزارش بازی های سه ماهه اول DAppRadar اشاره کرد که 2.5 میلیارد دلار برای حمایت از بازی های بلاک چین و پروژه های Metaverse در سه ماهه اول سال 2022 جمع آوری شد. طبق این گزارش، سرمایه گذاران مشتاق بودند از بازی ها حمایت کنند زیرا 52٪ از کل فعالیت های بلاک چین از DAppها توسط بازی ها انجام می شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *