راه‌اندازی واحد تحقیقات ارزهای دیجیتال در برزیل

جرایم رمزارزی دارای چندین ویژگی هستند که شناسایی آن ها توسط واحدهای اطلاعاتی سنتی را دشوار می کند. به همین دلیل است که برخی از کشورها بخشی از بودجه خود را به ایجاد منابع برای مقابله با این جنایات مربوط به فناوری جدید اختصاص داده اند. برزیل، کشوری که در آن کلاهبرداری های متعدد مرتبط با رمزارزها اتفاق افتاده است، رسماً راه اندازی یک واحد تحقیقاتی اختصاصی رمزارزی را گزارش کرده است.

این واحد جدید با نام «کریپتو» توسط دفتر دادستانی ناحیه فدرال در کشور ایجاد می‌شود و وظایف خود را با کمک به دادستان‌ های عمومی در رسیدگی به پرونده‌ های رمزارزی انجام خواهد داد. به همین ترتیب، این واحد، مصرف کنندگان محصولات رمزارزی را هدف قرار می دهد تا به آنها در مورد استفاده ایمن از دارایی های رمزنگاری هشدار داده و آموزش دهد.

فردریکو ماینبرگ، هماهنگ کننده واحد و مدعی العموم، در مورد آموزش هایی که ماموران واحد کریپتو باید دنبال کنند صحبت کرد. ماینبرگ در مصاحبه ای اظهار داشت:

“بهترین آموزش برای یک نماینده که با دارایی های دیجیتال سروکار دارد، تعامل با بازار است. بدون تمرین، می‌ توانیم بهترین ابزارهایی را ارائه کنیم که در نهایت، نماینده نمی‌ داند با آن چه کار کند. به همین دلیل است که ما همیشه بر تعامل نمایندگان با اکوسیستم تمرکز می کنیم، از صرافی ها و فروشندگان همتا به همتا شروع می کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *