راه‌اندازی صرافی اف‌تی‌ایکس در ژاپن همزمان با دریافت مجوز کریپتو دات کام در دبی

صرافی Crypto.com در 2 ژوئن اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA)، مجوز موقت دارایی مجازی را به این صرافی ارائه کرده است. این صرافی گفت که VARA قبل از صدور مجوز کامل عملیاتی که انتظار دارد در کوتاه مدت اتفاق بیفتد، بررسی های لازم و سایر الزامات را انجام خواهد داد.
Crypto.com در ماه مارس اعلام کرد که پس از تصویب قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال و ایجاد VARA با هدف تبدیل دبی به هاب جهانی ارزهای دیجیتال، یک دفتر منطقه‌ای در بزرگترین شهر امارات متحده عربی ایجاد خواهد کرد.
دکتر ثانی الزیودی(Thani Al Zeyoudi)، وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی در این اطلاعیه گفت که این کشور معتقد است «رمزارزها، دارایی‌های مجازی و بلاک چین، بخش خدمات مالی را متحول خواهند کرد». او افزود که “شرکت ها را به امارات جذب می کند تا بر اساس این فعالیت، چشم اندازی ایجاد و فناوری های آینده را شکوفا کنند.”

FTX در ژاپن
FTX پس از خرید صرافی محلی Liquid در ماه فوریه، FTX ژاپن را برای خدمات رسانی به مشتریان ژاپنی خود راه اندازی کرد.
ژاپن قوانین سختگیرانه‌ای برای صرافی‌های رمزارزی دارد که می‌خواهند در این کشور فعالیت کنند و کمیسر تنظیم‌کننده رمزارز و آژانس خدمات مالی (FSA) بیان کردند که کار را برای صرافی‌ها بسیار سخت می‌کند.
سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX گفت که “ژاپن یک بازار بسیار تنظیم شده با اندازه بازار بالقوه تقریباً 1 تریلیون دلار” برای معاملات ارزهای دیجیتال است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *