رئیس هیئت‌مدیره فدرال رزرو تقاضا برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال در حال رشد است

کریستوفر والر(Christopher Waller)، رئیس هیئت مدیره فدرال رزرو ایالات متحده، در کنفرانس SNB-CIF در مورد دارایی های رمزارزی و نوآوری مالی در زوریخ، سوئیس، به حضار گفت که برای باز کردن اکوسیستم کریپتو به روی عموم مردم، مقررات لازم است. والر گفت، واسطه‌های مالی می‌توانند به مدیریت ریسک برای کاربران جدید کریپتو کمک کنند، اما نمی‌توانند آن را از بین ببرند و محصولات مالی جدید و با رشد سریع برای بقا نیاز به اعتماد عمومی دارند.
این مقام بانکی از مثال های تاریخی برای نشان دادن رابطه بین نوآوری فنی، مقررات و ثروت اندوزی استفاده کرد.
والر ادامه داد که سرمایه گذاران با تجربه می دانند که چگونه در بازارهای غیرقانونی فعالیت کنند و ممکن است نیازی به مقررات نداشته باشند یا خواهان آن نباشند. او به نظرسنجی اخیر فدرال رزرو اشاره کرد که نشان داد حتی با وجود دارایی های کریپتو در سال های اخیر، تنها 12 درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای رمزارز هستند و 99 درصد از آنها آن را برای مقاصد سرمایه گذاری نگهداری می کنند.

بانک مرکزی استدلال کرد که این خواسته ها می تواند به اجتماعی شدن زیان های فردی تبدیل شود، مانند درخواست برای بازپرداخت سرمایه گذاران کوچکی که در فروپاشی اکوسیستم Terra متحمل ضرر شده اند که به نوبه خود منجر به افزایش تقاضا برای مقررات برای جلوگیری از تکرار این وضعیت می شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *