دوج کوین با رشد ۱۳ درصدی به سودآورترین ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته تبدیل شد

در زمان انتشار، DOGE در حال نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی 50 روزه بود و پتانسیل شکستن آن را نشان داد، زیرا حجم معاملات در اولین روز معاملات هفته شاهد افزایش شدیدی بود.

دلیل اصلی رشد شدید ارزهای دیجیتال مانند Dogecoin و Shiba Inu، اصرار سرمایه گذاران بر قرار گرفتن در معرض ریسک پذیرترین گزینه ها در بازار ارزهای دیجیتال به جای تعقیب دارایی های “پایدار” مانند اتریوم است که همچنان تحت فشار نهادی شدید است.

در نه روز گذشته، Dogecoin تقریباً 50 درصد به ارزش خود افزایش یافت و پس از رشد هفتگی 100 درصدی STEPN، آن را به دومین دارایی سودآور در میان 100 دارایی برتر بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

آیا رالی Dogecoin می تواند ادامه دار شود؟

متأسفانه تنها شاخصی که ممکن است اشاره ای به قدرت باقیمانده این رالی به ما بدهد، نمایه حجم نزولی است که نشان می دهد رالی در حال محو شدن است. با توجه به این اندیکاتور، در صورت عدم سرازیر شدن وجوه جدید به این دارایی، ممکن است در روزها یا هفته های آینده شاهد تغییر مسیر باشیم.

سایر شاخص های روند مانند شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که DOGE وارد یک روند صعودی کوتاه مدت شده است و هنوز با هیچ فشار فروشی در مسیر صعودی خود مواجه نشده است. در بازه زمانی نمودار روزانه، این میم کوین از هر مقاومت در نمودار عبور کرد و اکنون با مقاومت 50 روزه میانگین متحرک نمایی (EMA) مواجه است که یک بار در ماه می لمس شده بود.

در زمان انتشار، Dogecoin با قیمت 0.07 دلار معامله می شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *