ده‌ها پروژه ترا مهاجرت به پالیگان را آغاز کردند

رایان وایات (Ryan Wyatt)، مبتکر ورزش های الکترونیکی و مدیر عامل استودیو Polygon، با انتشار یک توییت از آغاز مهاجرت پروتکل های Web3 از بلاک چین ترا (LUNA) خبر داد.

از زمان فروپاشی شبکه بلاک چین ترا (LUNA) و استیبل کوین TerraUSD (UST) در اواسط ماه می ده‌ها پروتکل شبکه پالیگان (MATIC) را به عنوان جایگزین انتخاب کرده‌اند. به گفته آقای وایات، تاکنون بیش از 48 پروژه، از جمله اکوسیستم NFT One Planet و پروتکل Derby Stars HQ Play-to-Earn، پروسه توسعه خود را به شبکه پالیگان Polygon (MATIC) منتقل کرده اند.

روز 15 می و در بحبوحه سقوط Terra (LUNA)، مدیر عامل Polygon Studios اظهار داشت که اکوسیستم او از مهاجرت پروتکل ها به شبکه پالیگان پشتیبانی می کند. وی مدعی شد که بلاک چین پالیگان (Polygon ) سرمایه و منابع کافی برای اطمینان از مهاجرت یکپارچه و بدون نقص هر دو پروژه را در اختیار جوامع آنها قرار می دهد.

همانطور که قبلاً در گزارش ها گفتیم، اکوسیستم ترا Terra (LUNA) به دلیل برداشت‌ سنگین نقدینگی از Anchor Protocol (ANC)، که بلوک سازنده آن بود، سقوط کرد. در پی این اتفاق، ارزش دو ارز LUNA و UST در عرض چند روز تقریباً به صفر رسید.

ناگفته نماند که قبل از فروپاشی، بلاک چین Terra (LUNA) پس از اتریوم (ETH) ، بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند به لحاظ کل ارزش قفل شده (TVL) به شمار می رفت. طبق ردیاب DeFi Llama، طی هفته های اخیر، معیار TVL آن تقریباً 1000 برابر کاهش یافته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *