در صورتی که گاوها در روزهای آینده بر بازار مسلط شوند کاردانو می تواند به سطح 0.55 دلاری بازگردد

بر اساس وب سایت رمزارزی کوین مارکت کپ(CoinMarketCap)، رمزارز کاردانو(ADA) طی 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است و در لحظه انتشار این خبر، ADA در نزدیکی سطح 0.50 دلاری در حدود 0.48 دلار معامله می شود.

ADA پیش از این تلاش کرد که به بالای سطح0.51 دلاری برسد، اما تلاش آن ناکام ماند. در نتیجه، ADA در دومین روز متوالی به سمت میانگین متحرک 50 روزه (MA) حرکت کرد. اگر قیمت ADA بتواند در بالای 50 MA روزانه بسته شود، این نشان دهنده یک عامل گاوی در پرایس اکشن ADA در طول آخر هفته و هفته بعدی خواهد بود.

معامله گران ریسک پذیر که در بازه کوتاه مدت معامله می کنند ، نسبت به ADA خوشبین مانده اند زیرا این رمزارز از مقاومت یک روند نزولی که از اواسط ژوئن(اواخر خرداد) قیمت آن را محدود کرده بود، عبور کرد. قیمت ADA با وجود اینکه از ناحیه 0.55 دلاری عقب نشینی می کند ، درحال حاضر بالاتر از این روند نزولی حفظ شده است.

اگر گاوها بتوانند در روزهای بعدی مجددا بر بازار مسلط شوند ، ADA به احتمال زیاد سطح 0.55 دلاری را مورد امتحان قرار خواهد داد ، اما گاوها باید با موفقیت از این سطح عبور کنند تا فشار فروش کاهش یابد. در نتیجه ، تارگت بعدی ADA حدود 0.69 دلار خواهد بود.

عامل قابل توجه بعدی در نقشه راه کادانو ، ارتقای هارد فورک واسیل (Vasil) است. ظاهراً این بروزرسانی ،مزایای قابل‌توجهی را برای بلاک چین کاردانو به ارمغان می‌آورد. بر اساس پیش بینی تحلیلگران ، زمانی که چارلز هاسکینسون(Charles Hoskinson) تاریخ رسمی اجرای این بروزرسانی را اعلام کند، ADA به شدت افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *