در حال حاضر هر 226 نفر روی کره زمین حداقل 1 دلار بیت کوین دارد

طرفداران ارزهای دیجیتال برای افزایش پذیرش بیت کوین (BTC) فشار می آورند زیرا هدف آنها ادغام این دارایی با سیستم مالی اصلی است. با وجود چالش‌های متعدد مانند نوسانات بازار، به نظر می‌رسد پیشرفتی در تعداد افرادی که با بیت‌کوین در تعامل هستند، وجود دارد.
طبق آمار BitInfoCharts.com، داده‌های به‌دست‌آمده توسط Finbold نشان می‌دهد که تا 26 آگوست(4 شهریور)، تقریباً 35,257,206 آدرس حداقل یک دلار بیت کوین را در خود جای داده‌اند.
به طور خاص، این معادل حدود 0.4 درصد از جمعیت جهان است، به این معنی که هر 226 نفر در سطح جهان به طور بالقوه دارای حداقل 1 دلار بیت کوین بر اساس جمعیت فعلی جهانی 7,970,114,580 در زمان انتشار است.
شایان ذکر است که در برخی موارد، یک فرد ممکن است بیش از یک آدرس بیت کوین داشته باشد. به عنوان مثال، یک سرمایه گذار می تواند آدرسی به بیش از یک کیف پول داشته باشد.

pasted image 0 1 - در حال حاضر هر 226 نفر روی کره زمین حداقل 1 دلار بیت کوین دارد

قابل توجه است که طرفداران کریپتو برای پذیرش انبوه تلاش می کنند و به مزایای بی شمار بیت کوین نسبت به ارزهای فیات معمولی، مانند سهولت تراکنش ها و انتقال اقتصادی و سریع تر پول اشاره می کنند. با این حال، این دارایی هنوز با پذیرش جهانی درگیر است.
می توان فرض کرد که دارندگان 1 دلار سرمایه گذاران خرد هستند که بیشتر بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهند. نکته قابل توجه، هجوم سرمایه‌گذاران خرد تا حدی ناشی از ترس از دست دادن (FOMO) در کنار تلاش‌ها برای تست معاملات ارزهای دیجیتال است.
در عین حال، به دلیل ماهیت نسبتاً گران قیمت یک واحد بیت کوین، مالکیت 1 دلار از دارایی برای اکثریت مقرون به صرفه تر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *