دانشگاه نامیبیا در سال ۲۰۲۴ مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی فناوری بلاک چین ارائه می‌کند

ساموئل نونگولو (Samuel Nuungulu)، رئیس بخش فناوری اطلاعات دانشگاه نامیبیا (UNAM)، که یک موسسه آموزش عالی در نامیبیا می باشد، گفت : قرار است دوره‌ ای مرتبط با فناوری بلاک چین را از سال 2024 (1403) ارائه دهد.

نونگولو، رئیس کمیته راهبری UNAM در مقطع کارشناسی ارشد در فناوری بلاک چین، به Bitcoin.com News گفت که با معرفی دوره فوق لیسانس ، دانشگاه امیدوار است “بنیانی را برای رشد احتمالی استارتاپ های فناوری کشور از طریق مهارت هایی که این برنامه ایجاد می کند، فراهم کند.”

نوونگولو در پاسخ به این سوال که چرا UNAM برنامه مقطع کارشناسی ارشد سطح 9 را انتخاب کرده است، گفت:

بلاک چین آینده است و ما فکر کردیم لازم است از این مدرک به عنوان پیشرو در توسعه این مهارت های بسیار مورد نیاز در کشور و به طور کلی در قاره آفریقا استفاده کنیم.

رئیس همچنین فاش کرد که دانشگاه در حال حاضر محتوای مبتنی بر فناوری بلاک چین را به برنامه‌های سطح 8 UNAM وارد می‌کند، که این موسسه امیدوار است تا سال آینده در مجلس سنا ارائه شود.

کمیته راهبری UNAM در مقطع کارشناسی ارشد در بلاک چین همچنین شامل گوروی کاوی، نویسنده ای است که اخیراً کتابی منتشر کرده است که به دنبال کمک به خوانندگان در درک اصول اولیه فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. در مصاحبه اخیر با Bitcoin.com News، کاوی به طور مشابه تایید کرد که دانشگاه دوره بلاک چین را معرفی خواهد کرد.

او گفت که گزارش‌هایی که نشان می‌دهد بانک مرکزی در حال بررسی انتشار ارز دیجیتال است و همچنین پیشنهادهایی برای استفاده از راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین در بخش دولتی و خصوصی، معرفی برنامه فوق لیسانس را ضروری کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *