دارندگان شیبا اینو می توانند در تاریخ 17 می جوایز خود را برای سوزاندن توکن های شیبا دریافت کنند

تیم سازنده دومین میم کوین بزرگ پس از ایجاد همکاری با پروژه مالی غیرمتمرکز Ryoshi’s Vision (RYOSHI) در اواخر آوریل  یک پورتال سوزاندن توکن راه اندازی کرد که بیش از هشت میلیارد توکن در روز اول راه اندازی سوزانده شده بود.

کاربران این پورتال پس از حذف دائمی تعداد معینی از توکن های SHIB از گردش با ارسال آن ها به آدرس سوخته، توکن های burntSHIB را دریافت می کنند. سپس آن ها می توانند توکن های سوخته SHIB را با RYOSHI، توکن بومی Ryoshi’s Vision مبادله کنند. کاربران هر دو هفته یک بار در قالب توکن های RYOSHI پاداش دریافت خواهند کرد.

شیبا اینو که با یک کوادریلیون توکن شروع به کار کرد، در حال حاضر 54 تریلیون توکن در گردش دارد. نزدیک به نیمی از کل عرضه این رمزارز در گردش توسط ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم در سال گذشته سوزانده شد. این برنامه نویس همچنین بخشی از توکن های شیبا را که در ابتدا توسط یکی از بنیانگذاران ناشناس ریوشی به او هدیه شده بود، به دیگران اهدا کرده است.

کاربران شیبا اینو در حال سوزاندن توکن‌ ها هستند تا این میم کوین را کمیاب تر کنند، بنابراین به طور بالقوه ارزش آن را افزایش می‌ دهند.

توکن SHIB در حال حاضر با قیمت 0.00002060 دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *