دارندگان دو میم کوین محبوب دوج کوین و شیبااینو اکنون می توانند از ارزهای رمزنگاری شده خود برای پرداخت هزینه دریافت خدمات قایق های تفریحی لوکس استفاده کنند

 دارندگان دو میم کوین محبوب بازار، یعنی دوج کوین و شیبااینو اکنون می توانند از ارزهای رمزنگاری شده خود برای پرداخت هزینه دریافت خدمات قایق های تفریحی لوکس استفاده کنند. این امکان در راستای افزایش استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در صنعت قایق‌رانی فراهم شده است.

در حال حاضر، چندین شرکت کارگزاری برتر، امکان  پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده را برای خرید و اجاره قایق های تفریحی می پذیرند که جدیدترین آنها Yachtzoo مستقر در موناکو است که با پلتفرم پردازشگر پرداخت های ارزهای دیجیتال BitPay همکاری کرده است. سایر ارزهای دیجیتالی که توسط BitPay پشتیبانی می شوند عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل، دای، رپدبیت کوین (WBTC) و انواع استیبل کوین ها.

 در ماه می نیز شرکت کارگزاری و اجاره قایق های لوکس Camper & Nicholsons اعلام کرد پرداخت های رمزارزی را از طریق BitPay می پذیرد. این شرکت 240 ساله اکنون پرداخت ارزهای دیجیتال را برای کل ناوگان قایق های تفریحی خود، اعم از خرید، اجاره و سایر خدمات می پذیرد.

اخیراً SuperYachtsMonaco، که یک کارگزاری قایق های بادبانی است و دفتر مرکزی آن در موناکو قرار دارد، از همکاری خود با BitPay خبر داد و تایید نمود که یک قایق بادبانی موتوری 40.2 متری بنتی (Benetti) تحت عنوان Oryx را با استفاده از خدمات این پردازشگر پرداخت های رمزنگاری به فروش رسانده است.

افزایش پذیرش ارزهای رمزنگاری به عنوان یک گزینه پرداخت

اخیراً پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت در حال افزایش بوده است. همانطور که قبلاً گزارش شده است، دارندگان شیبااینو و دوج کوین اکنون می توانند هزینه تحویل غذا از سرویس Uber Eats را با ارزهای رمزنگاری شده خود و از طریق BitPay پرداخت کنند. شرکت‌های تحویل غذا مانند DoorDash و Grubhub و رستوران‌های بیرون‌بر مانند Grill، Chili’s، Carrabba’s Italian Grill، Steak ‘n Shake و بسیاری دیگر نیز از طریق BitPay کریپتو می‌پذیرند.

شرکت های سازنده ساعت‌های لوکس مانند Tag Heuer، Hublot و Breitling نیز با پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری برای کالاهای خود، پرچم کریپتو را برافراشته‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *