خودپردازهای ارز دیجیتال در ۵۹ فروشگاه خواربار فروشی زنجیره‌ای آمریکایی نصب می‌شود

کاردناس مارکتس(Cardenas Markets)، یکی از بزرگ‌ترین خواربار فروشیهای اسپانیایی تباران در ایالات متحده با 59 فروشگاه در سه ایالت جنوب غربی، با Coin Cloud، یک ارائه‌دهنده DCM و دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال در ایالات متحده همکاری کرده است.

از طریق این مشارکت، مشتریان Cardenas Markets می‌توانند ارزهای دیجیتال را به صورت نقدی در تمام فروشگاه‌های شبکه از طریق دستگاه‌های خودپرداز Crypto و DCM از Coin Cloud خریداری و بفروشند. در مجموع، آنها به بیش از 40 دارایی رمزنگاری مختلف، از جمله محبوب ترین دارایی ها مانند DOGE، SHIB، BTC و ETH دسترسی خواهند داشت. لازم به ذکر است که بزرگترین شبکه محصولی که جامعه اسپانیایی تبارها را هدف قرار می دهد در ایالت های بزرگی مانند کالیفرنیا، آریزونا و نوادا فعالیت می کند. اولین آزمایش این نوآوری در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

داستان کریپتویی اسپانیایی زبانهای آمریکایی متحول می شود
ایده معرفی خودپردازهای رمزنگاری مستقیماً به شبکه خواربار فروشی اسپانیایی کاملاً با تصویر کلی رابطه بین جمعیت اسپانیایی زبان و ارزهای دیجیتال مطابقت دارد. یک نظرسنجی که در بیانیه مطبوعاتی ذکر شده نشان می دهد که اسپانیایی های آمریکایی بسیار بیشتر از هر جمعیت بزرگسال دیگری در کشور از ارز دیجیتال استفاده می کنند. علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که لاتین‌ها از ارز دیجیتال بیشتر به عنوان وسیله پرداخت استفاده می‌کنند تا پس‌انداز.

این واقعیت با روند کشورهای آمریکای لاتین مانند السالوادور که ارزهای رمزنگاری شده را به عنوان ارز قانونی استفاده می کنند مطابقت دارد. به یاد بیاورید که دولت سالوادور تصمیم خود را با این واقعیت توضیح داد که اکثریت قریب به اتفاق مردم این کشور از بستگان خود در ایالات متحده حواله دریافت می کنند و رمزارزها در این مورد از به کارگیری بسیار بهتر از بانک های سنتی با اشتهای گزاف خود برای کمیسیون مقابله می کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *