حزب جمهوری‌خواه تگزاس قصد دارد ارزهای دیجیتال را وارد قانون اساسی این ایالت کند

حزب جمهوری‌ خواه ایالات متحده آمریکا (GOP) در تگزاس، خواستار این است که منشور حقوق این ایالت طوری باشد که به شهروندان اجازه دهد هر وسیله مبادله ای را که انتخاب می کنند، بتوانند از آن در پرداخت های خود استفاده کنند، از جمله رمزارزها.

«حق مردم برای داشتن، نگهداری و استفاده از یک وسیله مبادله مورد توافق دوجانبه، از جمله پول نقد، سکه، شمش، رمزارز یا اوراق قرضه، هنگام معامله و قرارداد برای کالاها و خدمات، نباید نقض شود». جمهوری خواهان مایلند این قانون به منشور حقوق ایالت تگزاس اضافه شود.

این پلتفرم ادامه می‌دهد: «هیچ دولتی نباید مالکیت یا نگهداری هر شکل یا مقدار پول یا ارز دیگر را ممنوع یا تحمیل کند.» «برای حق طبیعی تگزاسی‌ ها برای نگهداری، مبادله و ذخیره ثروت خود در انواع روش هایی که انتخاب می‌کنند، حمایت‌ های صریح نیاز است.»

بسیاری از مقامات جمهوری خواه در این ایالت مشتاق هستند تا مطمئن شوند تگزاس وضعیت خود را به عنوان یک مرکز ارزهای رمزنگاری شده تقویت می کند، علیرغم ترس برخی قانون گذاران که صنعت ممکن است شبکه برق را که قبلاً تحت فشار قرار گرفته بود، دوباره تحت فشار قرار دهد.

سناتور آمریکایی تد کروز از تگزاس، به 700 شرکت کننده در اجلاس بلاک چین در تگزاس در اکتبر گذشته (مهر 1400) در آستین گفت: “من می خواهم ببینم تگزاس به مرکز جهانی برای بیت کوین و کریپتو تبدیل شود.” در سطح ملی نیز، بازوی سیاسی جمهوری‌ خواهان سنای ایالات متحده در ماه آوریل (فروردین) مقاله‌ ای در مورد رمزرازها منتشر کرد که نشان می‌دهد GOP به سمت یک موضع واحدتر در مورد مقررات دارایی‌ های دیجیتال پیشرفت می‌ کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *