حامیان بازار رمزارزها پس از سپری تابستانی سخت این بار ممکن است شرایط نامساعدی را در ماه سپتامبر تجربه کنند

بر اساس سوابق گذشته ، نهمین ماه سال میلادی ، یکی از بدترین ماه‌ها برای بزرگترین رمزارز بازار بوده است. این رمزارز از سال 2017(1396) در ماه های سپتامبر با ضرر و زیان مواجه شده است.

بر اساس بیانات شرکت سرمایه‌گذاری Bespoke، بیت کوین در طول پنج سال گذشته به طور متوسط با افت ماهانه ​​8.5 درصدی روبه رو شده است. اتریوم، دومین رمزارز بزرگ نیز تحت فشار قرار گرفته است و میانگین درصد کاهش ماهانه آن ، دو رقمی است.

شاون کروز(Shawn Cruz)، استراتژیست ارشد معاملات در شرکت خدمات مالی تی‌دی امریترید (TD Ameritrade) طی مصاحبه ای در این باره عنوان کرد:
“ماه سپتامبر به احتمال زیاد ، یک بار دیگر ماه پر نوسانی خواهد بود. خطر کاهش قیمت ها در این ماه مطرح است. از این رو ، ممکن است در این ماه شاهد یک روند نزولی با شدت کمی بیشتر باشیم.”

رمزارزها در تمام سال جاری میلادی بی ثبات بوده اند. فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی در راستای مهار تورم ، نرخ های بهره را افزایش می دهند. بیت کوین در سال جاری میلادی تقریباً 60 درصد کاهش یافته است و برخی از رمزارز حتی با ضرر و زیان شدیدتری نیز روبه رو شده اند.

همچنین گفتنی است که دارایی های دیجیتال در تمام  سال جاری میلادی همراستا با سهام ایالات متحده نوسان کرده اند و همبستگی بین این دو دارایی همچنان به قوت خود باقیست. ماه سپتامبر برای بازار سهام نیز ، ماه سختی بوده است. از آنجایی که معامله گران و سرمایه گذاران منتظر برگزاری نشست بعدی سیاست گذاری فدرال رزرو در این ماه هستند ، ماه سپتامبر امسال نیز به احتمال زیاد  چندان متفاوت نخواهد بود.

لیا والد(Leah Wald)، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال والکری اینوستمنتس (Valkyrie Investments)،طی مصاحبه ای عنوان کرد:
“بهتر است روند بازار در ماه سپتامبر گذشته و پیش از آن را مورد بررسی قرار دهیم ،اما به نظر من ، باید محیط هر بازار را به طور مستقل در نظر بگریم که به ویژه ، به سبک معاملات و بازه زمانی مربوطه بستگی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *