جیم کرامر در مورد کریپتو و مبارزه فدرال رزرو با تورم صحبت کرد

جیم کرامر (Jim Cramer) روز پنجشنبه در برنامه تلویزیونی Mad Money از شبکه CNBC، در مورد کریپتو و مبارزه فدرال رزرو با تورم صحبت کرد. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی و همچنین یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت خبری مالی و سوادمالی است.

او با بیان این که “کریپتو شما را در برابر هیچ چیز محافظت نمی کند” شروع کرد، از جمله قیمت سهام و اشاره کرد که اخیراً حتی بدتر از بازار سهام عمل کرده است. مجری برنامه Mad Money، رمزارزها را «آخرین سنگر سودا گری های افسارگسیخته» خواند و خاطرنشان کرد که این چیزی است که «فدرال رزرو در تلاش است تا برای مهار تورم آن را از بین ببرد».

او ضمن اذعان به تلاش‌ های فدرال رزرو برای مقابله با تورم، گفت: “ما هنوز تورم زیادی داریم.” او مسکن، خرده فروشی، کالاها، حمل و نقل، دستمزد و تورم مالی را نام برد و اشاره کرد که این مورد به عنوان سفته بازی نیز شناخته می شود. مجری برنامه Mad Money معتقد است که فدرال رزرو در برابر همه نوع تورمی که او ذکر کرد، به جز تورم دستمزد پیروز شده است. کرامر گفت: “من فکر می کنم فدرال رزرو شروع به پیشرفت واقعی در مبارزه با تورم کرده است، و من به آنها درود می فرستم.”

وی تصریح کرد: «یک جبهه جنگ با تورم وجود دارد که یک پیروزی کامل برای فدرال رزرو بود و آن نبرد با سفته بازی مالی است.» با نابود کردن رمزارزها، کار فدرال رزرو تقریباً کامل شده است، اما به نظر می رسد که آنها هنوز آن را نمی دانند.

کرامر اشاره کرد که بخش کریپتو در هفته‌ های اخیر ضربه‌ های بزرگی را متحمل شده و به این اشاره کرد که برخی از شرکت‌ های بزرگ ارز دیجیتال با بحران پرداخت بدهی مواجه هستند در حالی که برخی کارمندان خود را اخراج می‌ کنند. او به سرمایه گذاران در مورد وام دهندگان کریپتو که بازدهی «بالایی» ارائه می کنند، هشدار داد.

کرامز در ادامه گفت:

“می‌ دانم که سهامداران بدبخت شرکت را دوست دارند، اما این ریزش قیمتی رمزارزها، مادر همه بدبختی‌ ها است، من فکر می‌ کنم که دلیل اصلی برای این سه ماهه وحشتناک همین موضوع می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *