جک دورسی و جی زی در بروکلین آکادمی بیت کوین راه‌اندازی می‌کنند

جک دورسی(jack dorsey) و جی زی(jay-z) در حال همکاری برای تامین مالی برنامه ای هستند که هدف آن آموزش ساکنان خانه های مارسی در بروکلین در مورد بیت کوین و امور مالی عمومی است.

اولین آکادمی بیت کوین بروکلین
ساکنان خانه های مارسی در بروکلین به زودی می توانند در کلاس های بیت کوین شرکت کنند.

آکادمی بیت کوین، برنامه ای است که توسط جک دورسی، مدیرعامل بلاک و شاون «جی-زی» کارتر، ستاره هیپ هاپ تامین می شود، پروژه ای است که برای آموزش ساکنان مسکن عمومی در مورد بیت کوین و امور مالی عمومی طراحی شده است.

این وب سایت می گوید: چشم انداز بیت کوین این است که موانعی در آن وجود ندارد، اما عدم دسترسی به آموزش مالی یک مانع است. استفاده از [بیت کوین] هنوز برای نیازهای روزمره سخت است. به علاوه، مردم به دستگاه‌ها و برنامه‌های داده نیاز دارند.»

به منظور پرداختن به مشکلاتی که افراد محروم از نظر اقتصادی در دسترسی به ارزهای دیجیتال دارند، به شرکت کنندگان این برنامه تلفن های هوشمند و دستگاه های MiFi با برنامه های محدود یک ساله ارائه می شود.

لامار ویلسون، موسس سایت خبری رمز ارز بلک بیت کوین میلیاردر، با ناجا جی رابرتز، بنیانگذار Crypto Blockchain Plug همکاری خواهد کرد تا مسئولیت محتوای آموزشی این برنامه را بر عهده بگیرد. کلاس ها رایگان بوده و بصورت آنلاین یا حضوری از ژوئن تا سپتامبر برگزار می شود و کلاس های حضوری دو شب در هفته برگزار می شود.

در حالی که در حال حاضر به طور انحصاری بر Marcy Houses (مجموعه مسکن عمومی که Jay-Z در آن بزرگ شده است) متمرکز است، برنامه قصد دارد در آینده به محله های دیگر در نیویورک گسترش یابد. یک “Crypto Kids Camp” نیز برای ساکنان 5 تا 17 سال در دسترس خواهد بود.

پس از اعلام این خبر، دورسی در یک پست توییتری اعلام کرد که بیت کوین «در حال تبدیل شدن به یک ابزار حیاتی برای بسیاری در آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی است. ما معتقدیم که همین پتانسیل در جوامع در ایالات متحده وجود دارد… آموزش جایی است که ما شروع می کنیم. این فقط مربوط به [بیت کوین نیست، بلکه درباره تفکر بلندمدت، اقتصاد محلی و اعتماد به نفس است.»

آکادمی بیت کوین بروکلین آخرین ابتکار بیت کوین است که دورسی و بلاک، شرکت به راه اندازی آن کمک کرده اند. این شرکت که قبلا با نام Square شناخته می شد، سال گذشته زمانی که اعلام کرد تمرکز خود را به سمت فناوری بیت کوین و بلاک چین تغییر داده است، یک تغییر نام تجاری کامل را تجربه کرد. بلاک قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد یک کیف پول سخت افزاری بیت کوین راه اندازی کند و همچنین یک مقاله سفید منتشر کرده است که در آن برنامه های یک صرافی غیرمتمرکز به نام tbDEX را تشریح کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *