تیم توسعه شیبا اینو احتمالاً امسال یک استیبل کوین جدید راه‌اندازی می‌کند

شیتوشی کوساما(Shytoshi Kusama) از زمان ناپدید شدن مرموز ریوشی، بنیانگذار پروژه شیبا اینو، رهبری این میم کوین را بر عهده گرفت. کوساما با یک توییت مرموز بازگشته است: “”امروز می نویسم. فردا حرف های زیادی برای گفتن دارم. Shibarmy#.”

ShibArmy چندین بروز رسانی جدید در Shibarium، راه حل لایه 2 Shiba Inu و بازی های Shiba را پیش بینی می کند. توییت Shytoshi Kusama جامعه دارندگان Shiba Inu را به‌دنبال بروزرسانی در مورد وضعیت توسعه Shibarium و تاریخ آزمایشی، پیش برده است.

در 24 ژوئن 2022(3 تیر)، بنیاد یکپارچگی(Unification Foundation) در یک پست وبلاگی اعلام کرد که راه اندازی فاز بتای Shibarium برای پایان سه ماهه سوم 2022 برنامه ریزی شده است. پانزده روز پیش، کوساما در توییتی به جامعه شیبا اینو اطمینان داد که توسعه پروژه انجام شده است. در همه جبهه ها به خوبی حرکت می کند. کوساما فاش کرد که طی چند هفته آینده، دارندگان شیبا اینو شروع به دیدن “به ثمر رسیدن چیزهایی که ما روی آنها کار کرده‌ایم، زمانی که شیب و جهان بیشتر به آن نیاز دارد”، خواهند بود.

این توییت رمزآلود گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه کریپتو ایجاد کرده است و دارندگان Shiba Inu منتظر جزئیات راه‌اندازی مستندات Shibarium، Shiba Inu Games و «Shib:The Metaverse» هستند.

جالب اینجاست که صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap شیبا اینو، به اولین سالگرد خود نزدیک می شود و حدس هایی وجود دارد که کوساما ممکن است بروز رسانی هایی را در مورد توسعه این پلتفرم اعلام کند.

پورتال سوزاندن شیبا اینو، Shibburn، اخیراً به رقم 410 تریلیون رسیده است و جامعه انتظار دارد مکانیسم جدیدی برای توکن سوزی سریع SHIB اجرا شود. 41 درصد از سکه های Shiba Inu از عرضه در گردش به طور دائم حذف شده است و تعداد SHIB در گردش را کاهش می دهد.

نمودار قیمت شیبا اینو “سیگنال های خرید” را نشان می دهد زیرا این میم کوین سودهای دو هفته گذشته را پاک کرد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت شیبا اینو از رکود 14 روز پیش 22 درصد بهبود یافته است. میم کوین برای بازگشت آماده شده است و SHIB می تواند به هدف $0.000010 و $0.000011 برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *