توجه به کاهش شدید ارزش اتریوم بازار وام دهی و قرض اتریوم در معرض خطر است و ممکن است منجر به یک فاجعه واقعی شود

بر اساس بیانیه کالین وو(Colin Wu) ، متخصص بلاک چین و تحلیلگر زنجیره ای شرکت پارسک فاینانس(Parsec Finance)، با توجه به کاهش شدید ارزش اتریوم ، بازار وام دهی و قرض اتریوم در معرض خطر است و ممکن است منجر به یک فاجعه واقعی شود.

در صورتی که قیمت اتریوم به زیر سطح 1150 دلاری کاهش یابد ، مشکلی در پوزیشن های لیکوئید شده در بازار وجود می آید و بر اساس گزارشلات ، یک پشتوانه زنجیره ای بالغ بر 500 میلیون دلار و یک پشوانه زنجیره ای 300 میلیون دلاری از بین میرود.

لیکوئید شدن تعداد عظیمی از پوزیشن های معاملاتی منجر به تداوم سقوط بازار و خروج گسترده وجوه از اپلیکیشن های غیرمتمرکز می شود و در نتیجه ، افت شدید کاربری اپلیکیشن های غیرمتمرکز باعث کاهش درآمد این شبکه خواهد شد.

پش از این،گزارشات حاکی از لیکوئید شدن 700 میلیون دلار پوزیشن معاملاتی بود که در نهایت یک اشتباه از آب درآمد و مقصر آن API صرافی متمرکز بود. اما در اثر ،لیکوئید شن بیش از 500 میلیون دلار  پوزیشن، این دارایی دیجیتال تحت فشار قرار می گیرد.

تداوم سقوط بازار رمزارز ها به دنبال داده های تورم

عامل اصلی فروش بازار رمزارزها، داده های غیرمنتظره تورم بوده است. دارایی‌های پر ریسک از قبیل رمزارزها و سهام فناوری با جریان عظیم خروجی‌ و کاهش قیمت ها مواجه شدند. بیت کوین در عرض 24 ساعت گذشته ، بالغ بر 5.5 درصد از ارزش خود را از دست داد و اتریوم نیز 12درصد افت را تجربه کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *