تعداد پروژه‌های در حال ساخت در کاردانو از مرز هزار پروژه گذشت

تعداد پروژه های ساخته شده در پلتفرم کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسیده و از مرز 1000 پروژه فراتر رفته است. بر اساس داده های اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت مادر کاردانو، IOHK، تعداد پروژه های موجود بر بستر این بلاکچین به 1003 عدد رسیده است. بطوریکه در آخر هفته 992 گزارش شده بود.

IOHK در جدیدترین گزارش هفتگی خود آخرین آمار رشد شبکه را ارائه کرد که در آن نشان داده شده در مجموع 89 پروژه اخیراً در کاردانو راه اندازی شده و همچنین تعداد پروژه های NFT به 5796 رسیده است.

کاردانو با ورودی های سازمانی مواجه است

کاردانو شاهد ورود سرمایه از سوی سرمایه گذاران نهادی است، زیرا تقاضا برای شبکه در آستانه اجرای هارد فورک Vasil که برای 29 ژوئن در نظر گرفته شده است در حال افزایش است. در آخر هفته، شرکت تجزیه و تحلیل آنچین Santiment گزارش داد که تعداد تراکنش های بزرگ نهنگ ها در شبکه ADA شروع شده است.

در 6 ژوئن قیمت ADA در آخرین بهبود بازار کریپتو تا 15 درصد افزایش یافت و درحال حاضر با قیمت 0.6 دلار معامله می شود.

دان گامباردلو (Dan Gambardello)، بنیانگذار یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر، گزارش می دهد که شرکت مدیریت دارایی Grayscale، قرار گرفتن در معرض کاردانو را افزایش داده است.

در اواخر ماه مارس شرکت گری اسکیل راه‌اندازی پلتفرم قرارداد هوشمند خود را تحت عنوان صندوق Ex-Ethereum (“GSCPxE” یا “Fund”)، هجدهمین محصول سرمایه‌گذاری و سومین پیشنهاد صندوق متنوع اعلام کرد. این صندوق سرمایه گذاران را در معرض پروژه هایی مانند Solana، Polygon، Avalanche و دیگر رمزارزها قرار داده است.

به گفته گامباردلو، کاردانو با 24.63 درصد بیشترین وزن را در صندوق داشت، اکنون نیز این رقم با افزایش به 32.33 درصد رسیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *