تعداد آدرس‌های دارنده شیبا اینو اوج تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

به گفته یکی از مدیران انجمن ارتش SHIB که در توییتر با نام ShibBPP@ شناخته می شود، تعداد دارندگان شیبا اینو طی یک هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته و به رکورد جدیدی رسیده است.

براساس این توییت، تعداد کل آدرس های شیبااینو (Shiba Inu) اکنون به 1196114 می رسد. این درحالی است کهموجودی در گردش این ارز معادل 557,620,161,109,259 توکن بوده و حدود 32,007,595,310,351 واحد از آن در پروژه های مختلف DeFi استیک شده است.

گفتنی است که روز 2 جولای تعداد آدرس های دارای شیبا معادل 1190350 بود. بنابراین، در طول هفته گذشته، تقریباً 1000 هزار آدرس جدید به ارتش شیبا ملحق شده اند.

حمایت دیوید گوخشتین از شیبا اینو

دیوید گوخشتین (David Gokhshtein)، سیاستمدار سابق ایالات متحده و یکی از بنیانگذاران رسانه Gokhshtein، در توییتر ضمن اشاره به این که چندان مشتاق پیگیری رویدادهای مربوط به شیبا نیست، آنرا پروژه ای متفاوت با سایر پروژه های رمزنگاری خواند و افزود مطمئن است که تیم توسعه دهنده آن تمام تلاش خود را برای ساخت و پیشبرد این اکوسیستم خواهد کرد.

پیش از این، گزارش کردیم که توسعه دهندگان SHIB همچنن مشغول فعالیت هستند و قصد دارند به زودی مؤلفه های مالی بیشتری به این اکوسیستم اضافه کنند ازجمله بلاک چین لایه-2 شیباریوم، استیبل کوین SHI و SHIBFE.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *